לאחר שהודיעה בתחילת החודש על כוונתה להוסיף מיקומים חדשים לפרסומות בחנות האפליקציות, נראה שאפל (Apple) נערכת להציג פרסומות גם באפליקציות נוספות המגיעות מותקנות מראש ב-iPhone. לפי דיווח בבלומברג, האפליקציות הבאות שבהן תציג אפל פרסומות הן המפות , הפודקאסטים, ו-Books המשמשת לקריאת ספרים אלקטרוניים.
בכל המקרים הפרסומות תוצגנה כתגובה לחיפוש שאותו יבצע המשתמש. באפליקציית המפות תאפשר אפל לבתי עסק להופיע בראש רשימת התוצאות תמורת תשלום ועם תיוג כמודעה פרסומית. כך גם באפליקציית הפודקאסטים בה תאפשר אפל לתכניות לקדם את עצמן לראש הרשימה. באפליקציית הספרים הפרסומות יוצגו כהזדמנות להוצאות לקדם ספרים מסוימים בתוצאות החיפוש בחנות.
בהמשך, עשויה אפל אף לשקול מנוי מוזל לשירות התכנים הטלוויזיוניים שלה, Apple TV Plus, בתמורה לצפייה בפרסומות. זה יהיה כמובן מהלך דומה לזה שעליו כבר הכריזו נטפליקס (Netflix) ודיסני (Disney), אם כי מחיר המנוי ל-Apple TV Plus זול יותר משמעותית, וגם כלול בחבילת Apple One לצד שירותים מקוונים נוספים של אפל.
הדיווחים על הגידול בהיקף הפרסום באפליקציות של אפל מגיעים על רקע מהלכים משמעותיים אותם ביצעה החברה שחוסמים מתחרים, תוך שהיא מגבילה את יכולתן של חברות לעקוב אחר הרגלי המשתמשים. אפל טוענת כי מערכת הפרסום שלה תואמת את כללי הפרטיות שהיא עצמה קבעה, לא יוצרת פרופיל של המשתמש ולא עוקבת אחריו בשום דרך, מעבר להתאמה פשוטה למילות החיפוש שבהן השתמש באותו רגע.