לפני כשלושה שבועות עדכנה נטפליקס (Netflix) את משקיעיה על תוצאות רבעוניות מאכזבות וירידה, לראשונה מזה עשור, בכמות המנויים המשלמים. הודעת החברה כללה הבטחה לכך שבעתיד, בניסיון להתגבר על המשבר, תשיק החברה כלים משמעותיים יותר בניסיון לחסום משתמשים המשתפים את החשבון שלהם עם חברים ובני משפחה, כמו גם חבילת מנוי מוזלת תמורת צפייה בפרסומות.
אולם בעוד שבזמן ההכרזה נדמה היה כי מדובר בתכניות שיישומן רחוק לפחות שנה או שנתיים מהיום, דיווח עדכני המתפרסם ב-New York Time טוען כי השינויים הדרמטיים הללו בנטפליקס עשויים להתרחש מוקדם בהרבה – אולי כבר בחודשים הקרובים.
לפי הדיווח, הודעה שנשלחה מאחד מבכירי החברה לעובדים הכפופים אליו מציינת כי חבילת המנוי הנתמכת בפרסומות צפויה להגיע כבר במהלך הרבעון האחרון של שנת 2022. סביר להניח כי תחילה תהיה חבילה זו בלעדית ללקוחות בארצות הברית, ורק לאחר מכן תבחר החברה להרחיב אותה גם למדינות נוספות.
באותה הודעה, מציין הבכיר גם כי בטווח זמן זהה צפויה החברה להגביר את מאמציה לחסימת משתמשים שאינם משלמים, אלה הנכנסים לשירות באמצעות חשבון וסיסמה ששותפה עמם. בשלב זה עדיין לא ברור האם נטפליקס מתכננת לפנות לאותם משתמשים בהצעות לרכישת מנוי מוזל, או לחסום אותם באופן מוחלט.
נטפליקס צריכה להילחם בתופעה בשביל שהצרכנים ההוגנים בנינו לא ישלמו את המחיר.
שימוש במקביל מאזורים שונים בארץ בעת ובעונה אחת, מעידים שזה לא הגיוני.
יש כאלה שמשתמשים במשתמש אחד לשלושים בני משפחה אחת.
וכך תתחיל ההתרסקות של נטפליקס. שלום ולא להתראות