למרות המאבק הנחרץ בשיתוף הסיסמאות בישראל ובעולם, נראה כי נטפליקס (Netflix) לא עוצרת: לפי הדוחות הכספיים שהתפרסמו בסוף השבוע, החברה ממשיכה לצמוח כשהיא רשמה גידול משמעותי של מנויים משלמים ברבעון הראשון של השנה.
בשלושה החודשים הראשונים הצטרפו לנטפליקס 9.3 מיליון מנויים משלמים חדשים, כשהיא הגיעה לסך כולל של 269.6 מיליון מנויים, שזה נתון הנכון ל-31 במרץ אשר הכפיל את התחזיות. כשליש מהמנויים הגיעו מהמזרח התיכון ואפריקה, 2.5 מיליון מארה”ב וקנדה והשאר מאזור המזרח ואסיה.
עם זאת, קצב הצמיחה התמתן במעט מהרבעון הרביעי של 2023, שבו החברה הוסיפה 13.1 מיליון משתמשים ונחשב לשיא המצטרפים לשירות. העלייה החדה במספר המשתמשים מיוחסת בעיקר לתוכנית המוזלת של החברה הנתמכת על ידי פרסומות וכמובן לצעדים שנקטה כדי להילחם בשיתוף סיסמאות. עיקר המאבק שלה כיום הוא בשיתוף פיראטי של תכנים.
נטפליקס מייחסת את הגידול במנויים לתכנים החדשים שעלו לשירות, כולל הסרט של “אווטאר: אחרון הנוודים”, “בעיית שלושת הגופים”, “הג’נטלמנים” ו”דמסל” ועוד.
נטפליקס ממשיכה להיות המלכה הבלתי מעורערת בתחום, כשלאחריה נמצאת Amazon עם Prime Video (כ-200+ מיליון מנויים), דיסני+ שחוותה ירידה עם כ-150 מיליון מנויים ו-HBO Max הפעילה בארה”ב עם כמעט 100 מיליון מנויים. בישראל יש מתחרות נוספות כמו Free TV לצד שירותי הטלוויזיה של סלקום TV, פרטנר TV ועוד.