דיסני (Disney) מתכוננת להשיק בארצות הברית, מאוחר יותר השנה, חבילת מנוי מוזלת לשירות דיסני+. ההוזלה תהיה תמורת צפייה בפרסומות. החברה הכריזה על כוונתה זו עוד במרץ, אולם כעת מדווחים ב-Wall Street Journal כי התכניות להצגת החבילה הזו הושלמו כמעט במלואן.
בדיסני הוחלט, לפי הדיווח, כי כמות הפרסומות שתוצג לא תהייה גדולה יותר מארבע דקות של פרסומות על כל שעת צפייה בסדרה או סרט. בהשוואה למתחרים בארצות הברית מדובר בכמות קטנה יחסית, ולפעמים אף באופן משמעותי: בשירות Peacock של רשת NBC משודרות חמש דקות של פרסומות לכל שעה, ואילו בשירות Hulu, הנמצא בבעלותה של דיסני עצמה, כמות הפרסומות עשויה להגיע לעד 12 דקות לשעה.
בנוסף, תחסום דיסני מראש פרסומות שעשויות לא להתאים לילדים, כמו גם פרסומות של שירותי תוכן מתחרים. בזמן צפייה דרך פרופיל ילדים, לא תוצגנה פרסומות כלל.
בשלב זה, חבילת המנוי המוזלת תושק בארצו של הדוד סם בלבד. לישראל, נזכיר, צפוי שירות דיסני+ להגיע בחודש הבא, והחברה כבר פתחה הרשמה מוקדמת הכוללת גם מחיר מבצע למשתמשים שיסכימו לשלם על שנה מראש.
גם נטפליקס (Netflix), מהמתחרות הראשיות של דיסני+, צפויה להשיק בארצות חבילת מנוי מוזלת עם פרסומות, וזו עשויה לפי העדכונים האחרונים להגיע אף היא לפני סוף השנה הנוכחית.
יאללה הלוואי