בהתאם לדיווחים שפורסמו מוקדם יותר הקיץ, השיקה YouTube (יוטיוב) בארצות הברית את Primetime Channels – מעין חנות המאפשרת גישה בתשלום לתכנים נוספים של למעלה מ-30 ספקיות תוכן חיצוניות, בהן כמה מרשתות הטלוויזיה המובילות בעולם.
רשימת הערוצים ש-YouTube מאפשרת לרכוש כוללת את Showtime ו-Paramount Plus, כמו גם את ערוץ STARZ שחלק מתכניו זמינים בישראל באמצעות דיסני פלוס (Disney Plus). שיתוף הפעולה כולל גם ספקי תוכן נישתיים יותר, בהם CuriosityStream המספק תכנים חינוכיים ודוקומנטריים, ערוץ Law & Crime המתמקד במשדרים בנושאי משפט, ו-Fandor שהוא שירות המוקדש לסרטי קולנוע קלאסיים.
נראה שי Primetime Channels מציעים שילוב עמוק ואינטגרלי יותר של התכנים הנוספים: הם יופיעו בתוצאות החיפוש ב-YouTube ובהמלצות בעמוד הבית. פרט לסרטים וסדרות, יוכלו המנויים לצפות גם בקדימונים, וניתן יהיה אפילו לעבור ישירות מביקורת על סרט קולנוע לצפייה בסרט עצמו.
בעוד שכרגע השירות בלעדי ללקוחות בארצות הברית, ב-YouTube לא פוסלים מהדורה בינלאומית של Primetime Channels בעתיד.