גוגל (Google) מרחיבה את מגוון תכונות הבינה המלכותית שאותם היא מציעה למפרסמים, ומציגה כלי חדש ליצירה מהירה של איורים עבור פרסומות. הכלי, הנשען כמובן על Gemini, פועל באופן דומה למדי לכלים אחרים המשמשים ליצירת תמונות וציורים: מעין צ׳אטבוט הממתין לתיאור טקטואלי, ולאחר מכן יוצר איור הדומה ככל האפשר לתיאור שהתקבל.
בכדי שיוכל להתאים לשימוש מפרסמים הזקוקים לאיור ייחודי, מבטיחה גוגל כי שילבה במודל טכנולוגיה שתבטיח שכל איור שייוצר בו יהיה מקורי לחלוטין. בתוך התמונות עצמן ישולב קוד שאמור לאפשר זיהוי מהיר שלהן כיצירת בינה מלאכותית, אם כי כמובן שגוגל אינה מסוגלת להתחייב לכך שהמוצר המופיע כאיור אמיתי – פתח למפרסמים שיוכלו לזייף בקלות יחסית תמונות של מוצרים שאינם קיימים במציאות.
חידוש נוסף הוא כלי ליצירה באמצעות בינה מלאכותית של תמונות ואיורים הדומים לציורים אחרים שכבר הוכיחו עצמם בקמפיינים קיימים. הכלי הזה יוכל, באופן תיאורטי, לאפשר למפרסם ליצור מאות איורים ודימויים בתוך דקות, ולהציף בהם את הרשת בתקווה שאחד מהם יתגלה כיעיל.
הכלי זמין כבר עתה למפרסמים ב-YouTube וב-Gmail, ובינתיים מקבל פקודות רק בשפה האנגלית – אם כי בכוונת החברה להרחיב את מגוון השפות הנתמכות בהמשך.