נטפליקס (Netflix) איבדה במהלך הרבעון האחרון עוד כמיליון מנויים משלמים ברחבי העולם, המשך למגמה ברבעון הראשון של השנה. אולם כמות המנויים שבחרו לעזוב את השירות נמוכה בחצי מההערכות המוקדמות, ובנטפליקס משוכנעים כי כבר ברבעון הבא תחזור החברה לצמיחה מהירה. הצהרות אלו הביאו לזינוק ערך המניה של נטפליקס, לאחר שנה בה איבדה למעלה ממחצית משוויה.
בסך הכל סופרת נטפליקס 220.67 מיליון מנויים ברחבי העולם, וכך שומרת על מעמדה כשירות המוביל בתחום הזרמות המדיה בפער משמעותי. כמות המנויים של דיסני פלוס, לצורך ההשוואה, עומדת על כ-137 מיליון. נטפליקס טוענת גם כי סך הצפייה בתכניה, הן בשעות צפייה והן באחוז מכלל תכני הטלוויזיה הנצפים בארצות הברית, נמצא בעלייה מתמדת. העונה הרביעית של סדרת המתח Stranger Things הפכה בתוך זמן קצר לשנייה הנצפית ביותר בקטלוג כולו.
במבט לעתיד, מצפה נטפליקס ללהיטי ענק נוספים, בהם עונה שנייה לסדרת הלהיט ״משחקי הדיונון״. החברה גם הודיעה כי רכשה את אולפן האנימציה Animal Logic, האחראי לסדרת סרטי הקולנוע המצליחים של לגו.
באשר לסעיף ההכנסות, גם כאן מצפה החברה לשיפור משמעותי בחודשים הקרובים הודות למאמץ כפול. תחילה, מתכננת החברה להשיק עוד השנה בשווקים נבחרים מנוי מוזל משולב פרסומות, בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft). שנית, במהלך 2023 מתכננת נטפליקס לדרוש מכלל המנויים ברחבי העולם תשלום על צפייה בבתים נוספים, במתווה דומה לזה שהושק לאחרונה בחלק ממדינות דרום אמריקה.