מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה הערב (ד’) כי היא משתפת פעולה עם נטפליקס (Netflix) כדי להוציא לפועל את מנוי ראשון שישלב פרסומות.
“אנו נרגשים שנטפליקס בחרה במיקרוסופט כשותפה לטכנולוגיית הפרסום והמכירות שלה.”, אמר סאטיה נאדלה, יו”ר ומנכ”ל מיקרוסופט בציוץ בטוויטר. “אנחנו רוצים שלבעלי אתרים יהיו יותר פלטפורמות רווחיות לטווח ארוך, כך שיותר אנשים יוכלו לגשת לתוכן שהם אוהבים בכל מקום שבו הם נמצאים.”
מדובר באפשרות נוספת למנוי בנטפליקס, רק כזה שיוצע במחיר מוזל זאת בתמורה לשילוב של פרסומות. החברה כבר אישרה עוד בחודש שעבר על כך שהם עובדים על פתרון שכזה שיצטרף לתוכנית הבסיסית, הסטנדרטית והפרימיום הקיימים כבר כיום בהם אין פרסומות.
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
“אנו שמחים להכריז שבחרנו במיקרוסופט כשותפת הפרסום והמכירות העולמית, כמי שתשלב את הטכנולוגיה שלה להצגת פרסומות בפלטפורמה שלנו”, אמרו בנטפליקס. “למיקרוסופט יש את היכולת המוכחת לתמוך בכל צרכי הפרסום שלנו, כאשר אנחנו נבנה יחד פתרונות מותאמים למשתמשים. חשוב מכך, למיקרוסופט הגמישות להציג חידושים לאורך זמן הן בצד הטכנולוגיה והן בצד המכירות, כמו גם היא מבטיחה הגנת פרטיות חזקה עבור הלקוחות שלנו”.
המחיר טרם פורסם כמו גם מתי זה בדיוק יקרה, אך יש סיבה טובה מדוע נטפליקס מאוד מתאמצת לכיוון הזה, שכן היא נחשבת כיום ליקרה ביחס לשירותים הצפייה האחרים, במיוחד בארה”ב. כך בזמן שדיסני+ מוצע ב-7.99 דולרים (או 39 שקלים בישראל), החבילה הבסיסית של נטפליקס לצפייה במסך אחד מוצעת ב-9.99 דולרים (או 32.90 בישראל).