נטפליקס (Netflix) מאשרת את הדיווחים כי החברה עובדת על מנוי חדש המשלב הצגת פרסומות למשתמשים. יהיה מדובר במנוי שיוצע במחיר מוזל זאת בניסיון להביא לקוחות חדשים ולהתחרות בשירותי ההזרמה האחרים ובראשם דיסני+.
“השארנו פלח גדול של לקוחות מחוץ לשוק שלנו וזה אנשים שאומרים: ‘היי, נטפליקס יקר לי מדי ולא אכפת לי לצפות בפרסומות בתמורה למחיר נמוך יותר’ “, כך אמר טד סרנדוס (Ted Sarandos) מנכ”ל משותף של נטפליקס במהלך פסטיבל פרסום שנערך בקאן שבצרפת.
נטפליקס נחשבת כיום ליקרה ביחס לשירותים הצפייה האחרים, במיוחד בארה”ב. בזמן שדיסני+ מוצע ב-7.99 דולרים (או 39 שקלים בישראל), החבילה הבסיסית של נטפליקס לצפייה במסך אחד מוצעת ב-9.99 דולרים (או 32.90 בישראל).
גם על דיסני+ דיווחנו כי החברה מתנסה בפתרון דומה, אולם בכל מקרה למי שחושש הפרסומות לא יוצגו בכל חבילות השירות אלא רק באלה המוזלות וגם אז באופן פרטני ודל יחסית. השאלה הנשאלת היא מה זה מחיר “מוזל” ומה יקוצץ בדרך לשם.
1. אני רואה לאחרונה הרבה מנויים ש”שוקלים להתנתק” תכלס כולם שוקלים אבל אף אחד לא מתנתק ולכן המחיר גם לא ירד.
2. לפחות עם מה שקורה בארץ נטפליקס יכולה לא לדאוג לגבי דיסני+ השירות כל כך גרוע שאני לא חושב שכדאי לעבור לדיסני גם עם יעלה 1 שקל, בשבוע שיש לי דיסני רק עצבים אני חוטף ממנו ברמה ששירות פירטי עובד פשוט טוב יותר וחלק יותר
מאז שהם העלו עוד הפעם את המחיר וזה הגיע ל 69.9 אני שוקל לבטל את המנוי. עוד הוצאה שנתית שהתייקרה, כשהתוכן נהיה יותר מצומצם ( ירד המון תוכן שווה של שירותים מתחרים) עם תוכן ירוד מבית נטפליקס עצמם. גם ההגבלות לאיכות גרועה במכשירים שלא נתמכים בצורה רישמית פשוט חוצפה.
עכשיו במחיר עלק מוזל עם פרסומות, לא ניראה לי שזה מה שישאיר אותי אצלם.
הרעיון היה לשלם על נוחות ותוכן במקום ההתעסקות עם מקורות והורדות . תכלס תוכן מאוד מוגבל, לא באמת נוח, נגן מובנה מוגבל, אין אופציות טיפה מתקדמות כמו הרצה מהירה בכל סוגי המכשירים, עיצוב הכתוביות, 2 כתוביות במקביל שזה טוב ללמידה של האנגלית ועוד ועוד..