נטפליקס (Netflix) התגאתה מתחילת הדרך כמעט ביכולת שלה לבצע ניתוח להעדפות התוכן של המשתמשים ולהציג בפניהם בהתאם סדרות וסרטים שעשויים לעניין אותם, אך כמות התכנים הגדולה שעולה הביא להצפת דף הבית – עד לרמה שבה אותו מנגנון המלצות אישיות הפך כמעט לא רלוונטי למשתמשים רבים. כעת מנסה החברה להפוך את מנגנון ההמלצות שלה ליעיל יותר, דרך אזור חדש באפליקציה בשם My Netflix המוקדש כולו להמלצות אישיות.
תחת My Netflix, מרוכזות המלצות תוכן הנשענות על פעולות אקטיביות של המשתמש: סדרות שאותן בחר להוריד או התחיל לצפות בהן, סדרות וסרטים שאותם סימן כאהובים או הוסיף לרשימת הצפייה, וגם סדרות שהמשתמש צפה קודם לכן בקדימונים.
המטרה לפי נטפליקס היא לספק ״קיצורי דרך פשוטים שיעזרו למשתמשים למצוא מה לראות״, כאשר דף הבית הרגיל של האפליקציה ישמש לצורך צפייה בקטלוג התכנים המלא כפי שהיה עד כה. בנטפליקס מבהירים כי ככל שהמשתמש ידאג ליידע את השירות אילו תכנים אהב ואילו פחות, כך ההמלצות של My Netflix יהיו עדכניות ומדויקות יותר – בדיוק כמו דירוג השירים ב-Spotify, לדוגמה.
My Netflix מופיע כבר עתה באפליקציה של נטפליקס המיועדת למכשירים מבוססי iOS, וצפוי להגיע למכשירי אנדרואיד בתחילת אוגוסט. באשר לאפליקציות הביתיות של נטפליקס, המיועדות למזרימי מדיה או טלוויזיות חכמות, אין לנטפליקס עדיין מסגרת זמן ברורה לעדכון – כך שנראה כי בינתיים מדובר בתכונה הבלעדית לאפליקציות הניידות.