Spotify (ספוטיפיי) צפויה להכריז השבוע על התייקרות במחירי מנוי הפרימיום שלה למשתמש בודד בארצות הבריתב, מ-9.99 דולרים ל-10.99 דולרים. זו תהיה ההתייקרות הראשונה במחירה של חבילה זו, ללא ספק הפופולרית ביותר שמציע שירות הזרמת המוזיקה מאז הושק השירות לראשונה בארצות הברית לפני כ-12 שנים. מנוי הפרימיום מאפשר האזנה לשירים ללא פרסומות, באיכות השמע המקסימלית שאותה מספקת Spotify כרגע.
ההכרזה איננה הפתעה מוחלטת, שכן בחברה כבר התריעו מראש במסגרת דיווחים למשקיעים וראיונות עם בכירים כי במהלך 2023 תירשם התייקרות במחירי המנויים. המנוי המשפחתי השירות כבר התייקר עוד ב-2021, אך כאמור עד כה הצליחה החברה לשמור על מחיר מנוי הפרימיום למשתמש בודד בדיוק כפי שהיה בעת ההשקה.
Spotify היא לא היחידה שמעלה את רף המחיר. גם אפל (Apple) העלתה את המחיר בארצות ל-10.99 דולרים בשנה שעברה, ברמת הפרימיום, ואליה הצטרפה גם אמזון (Amazon). גוגל (Google) הכריזה על התייקרות במחירי המנוי ל-YouTube Music ול-YouTube Premium רק בשבוע שעבר, כך שבעצם החברה מתאימה את עצמה למצב החדש שנוצר בשוק.
עדכון: במקביל להתייקרות בארה״ב, חלה התייקרות גם במחירי המנויים בישראל. החל מעתה עלות מנוי לחודש למשתמש בודד עומדת על 21.90 שקלים במקום 19.90. מינוי זוגי לשירות הפרימיום התייקר ל-29.90 במקום 25.90, ואילו מנוי הסטודנטים עולה מעתה 11.90 שקלים בחודש במקום 9.95 שקלים. המנוי המשפחתי התייקר אף הוא ל-35.90 שקלים, לעומת 31.90 עד כה.
ביטלתי את נטפליקס עקב ביטול האפשרות לשיתוף מנוי ועכשיו ביטלתי את ספוטיפיי כי אם לא נעשה את זה הם ימשיכו וימשיכו לעשות מה שבא להם.
הכוח בידינו אם רק נשתמש בו
כל הכבוד
תשתמש בספוטיפיי פרוץ במקום
מבינה אותך עם ספוטיפיי, אבל זה ממש הגיוני מה שנטפליקס עשו
אולי זה מעצבן, אבל המון מהמשתמשים שלהם לא באמת משלמים וחיים על סיסמא של מישהו אחר..