אתמול YouPhone, היום גולן טלקום וכעת הוט מובייל. החברה הזדרזה להשיק היום רשמית את הרשת החדשה שלה מוקדם מהצפוי ולא נתנה למחירים של גולן טלקום לזעזע את השוק לזמן רב. הוט מובייל משיקה מסלול ללא הגבלה במחיר של 89 שקל הכולל הודעות, שיחות וגלישה סלולרית. המחיר זול עוד יותר משל גולן טלקום אשר הציע הבוקר 99 שקל ללא הגבלה.
בנוסף, תציע הוט מובייל תוכנית “10 אגורות” למשתמשים קלים, ותגבה 10 אגורות בלבד לכל דקת שיחה, הודעה או מגה-בייט של גלישה וזאת ללא דמי מנוי חודשיים, כאשר כרטיס ה-SIM יימכר ברשת תמורת 39 שקלים והקידומת למספרים חדשים תהיה 053.
מהירות הגלישה ברשת החדשה תהיה הגבוהה ביותר מבין כל החברות ותעמוד על 42Mb לשנייה במקסימום כאשר בחבילה ללא הגבה הוט מתחייבים לספק מהירות מקסימלית עד לצריכת ה-3 ג’יגה בייט הראשונים ולאחר מכן המהירות יורדת ל-512Kb לשנייה. בחיבור למחשב או בשימושים אחרים המהירות תרד ל-64Kb לשנייה.
“החברה מתכבדת להודיע כי HOT MOBILE, מירס תקשורת, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, תתחיל היום במכירת שירותי הסלולר המתקדמים ברשת GSM מדור 3.9” נאמר בהודעה.
הוט תאפשר הצטרפות באתר האינטרנט או דרך 43 מרכזי השירות והמכירה שיוקמו בתקופה הקורבה כשחלקן כבר פעילות. בניגוד לגולן טלקום, הוט מובייל תציע מכשירים ניידים למכירה במחיר זהה לכל הלקוחות דרך אתר האינטרנט של החברה או בנקודות המכירה. המחירים יקרים יותר ממחירי השוק החופשי, כך לדוגמה מכשיר הגלקסי אס 2 נמכר בעלות של 99 שקלים בחודש (3,564 סה”כ), Arc S במחיר של 80 שקלים בחודש (2,880 סה”כ) ועד לנוקיה C201 במחיר של 20 שקלים בחודש (720 סה”כ). עוד תציע הוט גם את ה-iPhone 4S 16GB במחיר 105 ₪ לחודש (במשך 36 חודשים) ודגם ה- iPhone 4 יימכר במחיר 95 ₪ לחודש (במשך 36 חודשים). בנוסף, תציע החברה גם את דגמי ה- iPhone 4S 32GB וה- 64GB במחירים 129 ₪ לחודש ו- 149 ₪ לחודש בהתאמה (למשך 36 חודשים).
הוט מובייל היא חברת מירס לשעבר אשר תחליף את טכנולוגיית ה-iDEN המיושנת לרשת דור 3 מתקדמת ומהירה. כפי שדיווחנו כאן בחודש נובמבר האחרון, הרשת צפויה להתבסס על טכנולוגיית UMTS חדשה (דור 3.9) המסוגלת להגיע למהירויות הורדה של עד 84Mbps. התשתית החדשה עדיין לא פרוסה בכל הארץ (בהיקף של 300 אנטנות), ומירס חתמה על הסכם נדידה עם פלאפון לאזורים בהם טרם ישנו כיסוי מתאים.
דווקא אני עברתי להוט מובייל והבטיחו לי ניוד תוך 3 שעות ואכן כך היה.
מלכתחילה לחכות עד שהם יענו זה סיוט וחיכיתי לפחות 17 דקות אבל הם קיימו את ההבטחה שלהם והשיחה חינם, אז זה לא משהו שאי אפשר לעמוד בו.
עוברים, מקסימום לא טוב, מחליפים חברה, לא סיפור גדול.
הוט מובייל חברה עם שירות לקוחות, טיפול בלקוח הגרוע ביותר שפגשתי.
קיבלתי סים ביום 22.05 יום שני. אמרו תוך כמה שעות מקסימום 24 המספר הישן תנוייד לסים. עברו 24 שעות, אך לא נויידתי. ביום שלישי מתקשר לשירות לקוחות. ממתין בערך 40 דקות. נציגת שירות לירון מסבירה שקרסו מערכות שלהם, לכן לא נויידתי. היא מנסה לנייד אותי, לא מצליחה. טוענת שיש בעיה במערכת והיא תחזור אליי מאוחר יותר. חזרה אלי, אך לצערי לא יכולתי לענות באותו רגע. היא השאירה הודעה נפלאה: “ניסיתי ליצור אתך קשר, אתה לא זמין , אנא פנה אלינו למוקד”. אפילו לא ניסתה ליצור איתי קשר פעם נוספת!!! זה אומר שאני סתם בזבזתי שעה של השיחה אתה. למחרת מתקשר עוד פעם זמן המתנה 30 דקות מעבירים אותי למוקד ניוד מבטיחים שאני לא אמתין הרבה זמן. ממתין עוד 30 דקות עד עונים. נציגת שירות “מצליחה” לנייד את מספר. אמרה תוך 3 שעות התהליך של נייוד יסתיים. אך איזה פלא זה לא קרה שוב פעם. מתקשר למחרת בבוקר יום חמישי. שוב ממתין 40 דקות, דורש שיפנו אותי למנהל, אחראי. לא מסכימים להעביר. מעבירים אותי שוב פעם למוקד ניוד, עוד 30 דקות המתנה. אך איזה באסה הנציגה “המקצועית” העבירה אותי למכירות במקום ניוד. מבקש שיעבירו אותי לניוד, עוד נציגה “מקצועית מאוד” מעבירה אותי למחלקת כיסוי. ממתין כמה דקות ומנתק, כי אני רואה שאני לא מתקדם לשום מקום. מתקשר למוקד שוב פעם. אני כבר צועק שייתנו לדבר עם מנהל. אומרים לי שאין להם אופציה לקבל שיחות. אני מתעקש. היא שמה אותי בממתינה. אחרי כמה דקות אני שומע שהעבירו אותי ל מוקד ניוד, בלי להודיעה לי (מהלך סופר מקצועי), שוב ממתין, אחרי שעתיים מאז שעשיתי שיחה ראשונה אני מגיע למוקד ניוד. שוב מבקש מנהל, מסביר מה קרה. היא בודקת, אומרת שבבוקר פתחו קריאה למוקד טכני, וזה בטיפול של טכני, והם אמורים לחזור אליי היום. אז למה לכל הרוחות אף אחד לא יצר איתי קשר בבוקר? תשובה סופר סופר מקצועית: “עוד לא עברו 24 שעות!!!”. אני כבר זועק שכבר עברו 3 ימים מאז שקיבלתי סים, ואני רודף אחריהם כדי יניידו אותי. מבקש שמישהו ממנהלים יחזור אליי. היא מבטיחה שתתעד את בקשתי. הים כבר הסתיים, אך שוב פעם אף אחד לא חזר אליי. אני מיואש משירות הגרוע הזה. כבר שוקל לעזוב אותם. נראה מה יהיה מחר. לא ממליץ לעבור אליהם!!!!!!!!!!!!
. הובטח ניוד תוך 3 שעות כולל המספר הקודם שנוייד,בפועל המספר לא עבר והנתק מרשת פלאפון לאחר
12 יום ,
2. במספר החדש של הוט 053 שאליו היה אמור לעבור המספר שלי לא עבד האינטרנט,אחרי ויכוח עם נציג או מנהל סניף הוט קרניצקי בשם אדי שאמר כי המכשיר שלי לא בסדר הועבר הסים לבדיקה והתברר כי הסים לא בסדר אחרי החלפה של הסים גם בחדש לא עבד האינטרנט(להזכיר אני עובד עם אינטרנט ומסיד כסף על חוסר תקשורת)
3. בזבוז שעות של המתנה במוקד בקרניצקי ובטלפון בהמתנה לסידור הקו
4. פתיחת קריאה של ניוד 3 פעמים למרות שאמרו לי כי הכל בסדר וכמובן לא ידעו אותי אלה הפתיחות הנוספות היו בגלל תלונות שלי
5. פגיעה אישית והוצאת לשון הרע על ידי נציגה במוקד קרניצקי בשם מור שקראה לי קוקסינל מטומטם ועוד ואיימה עליי בגלל שרציתי לצלם (ולא אותה)למול לפחות 50 איש כולל ארוסתי להלן העדה
6. אותה נציגה דיברה גם בזלזול ללקוח ששאל למה לא זז התור”אני לא עובדת אצלך עוד אחד”
7. ביקשתי לחזור לפלאפון אמרה לי נציגה בשם ליטל לנתק בהוט וללכת לפלאפון שיבקשו את הקו,בפועל המספר נותק בהוט ופלאפון לא יוכלים לקבל את המספר בחזרה
8. השאירו אותי ללא קו טלפון בכלל למעלה מיום הטלפון הוא טלפון עבודה ומשרת את לקוחותינו (של 18 אתרי אינרנט)ישירות מול מנכל החברה אסף קופל
9. לפי חוק ניתן לחבר טלפון ברשת סלולרית שבו גלישת אינטרנט למודם סלולרי להפעלת מחשב או רשת ניידת בהוט מורידים את מהירות הגלישה מהירות לא ניתנת לגלישה ועדיין בתוך חבילת הגלישה וללא מעבר של חבילת הגלישה
10. הכרחה להשתמש בשרות תא קולי של הוט בניגוד לחוק
11. הפסד לקוחות פטנציאלים לחברת הנסיעות שלנו מצורפים שמות וטלפונים של הלקוחות
12. המתנה של למעלה משעתיים בחברת פלאפון בניסיון לחזור אליהם לא עזר מכוון שהוט ניתקו את המספר ולא ניתן להשיב
13. הבטחה לחפיפה במספר המניויד בין החלפת הסים של הוט לפלאפון,בפועל לא עבר המספר
14. הסים שניתן על ידי הוט לא עובד מה שגרם לעוד המתנה בטלפון עם הוט של למעלה מ3 שעות עם נציג בשם גל ימין ועוד נציג אחריו משירות לקוחות בשם אלעד שהשאיר אותי על הקו למעלה מ50 דקות
ברצינות חברים, הזול עולה ביוקר.
נכון שממש משתלם לעבור לחברה שמציעה ב89 ש”ח חבילה ללא הגבלה. אבל לחברה שידוע שיש לה את שירות הלקוחות הכי גרוע בארץ?!
אני מבין את הרצון לחסוך, אבל המהפכה הורידה את המחירים של החברות הגדולות.
אני לקוח של אורנג’ לדוגמא, חבילת ללא הגבלה היא ב125 ש”ח.
ויש לך שירות לקוחות, אתה לא מחכה 40 50 דקות על הקו ממוקד למוקד, גם לא בימים כאלה. והאמת? שיש עם מי לדבר.
לחברות האלה אין עדיין שום בסיס. והאנשים שם לא באמת מנוסים בדברים האלה. לא שווה לעבור, בשביל לדעת שיש לי עם מי לדבר. עוד 30 ש”ח בחודש זו עסקה משתלמת. (וכמובן , פורטל, ערוצי טלוויזיה מעבדה וכדומה)
אני עברתי ביום ספציפי ב8 בערב
ולמחרת ב1 בצהריים כבר נויידתי
אז תפסיקו לזיין תשכלל!!!
זה חברה חדשה, יש בעיות ויש תקלות כן!
תסבלו את זה עד שיסדרו את הרשת!!
לא בא לכם? יא ישראלי מצויים!! תחזרו לפרטנר ולסלקום הגנבבביים!!!!!!!
אני לקוח של אורנג’ כבר שנים ומשלם כל חודש לא פחות מ300 שקל שרציתי לשנות חבילה לא היה להם מה להציע לי אלא יותר יקר אמרו לי תעבור חברה.
זה מצוין שיש חברה כמו הוט מובייל שמציעה דבר כזה.
כולם לעזוב את החברות הגנבות האלה שעקצו אותנו כל כך הרבה שנים
רק אני רוצה להבין משהו :
“כאשר בחבילה ללא הגבה הוט מתחייבים לספק מהירות מקסימלית עד לצריכת ה-3 ג’יגה בייט הראשונים ולאחר מכן המהירות יורדת ל-512Kb לשנייה.”
השאלה אם זה מתחדש כל חודש או חד פעמי ???
לא התעמקתי בכל הרשתות הסלולריות החדשות עד עכשיו שאני קולט את זה ..
אשכרה אני יכול לדבר כמה שבא לי(לא שאני מדבר הרבה בכלל) SMS כמה שבה לי, והכי חשוב אינטרנט כמה שאני רוצה ב90 שקל בחודש ?!
מי צריך את העיסקה המעפנה של אורנג’ לאומת זה ?
אכן לא עוד רדיפה אחרי WIFI מסכן ..
היכן נמצאים מרכזי השירות של הוט מובייל בת”א?…
אני לקוחה של סלקום מעל 10 שנים, עם פלפון הכי פשוט, ללא גלישה ושאר מרננין, ותמיד, תמיד “זכיתי” לחשבון מנופח, תמיד היה להם תירוץ , על עליית מחירים, על אוטוטו, מבצע/מחיר במיוחד בשבילי, דייייייייייייי
הם פשוט הגזימו, ומה שהכי מעליב, בקטנה כן…..נגשתי אליהם ובקשתי לשלם את כל חובותיי ולהתנתק, והנציג אף לא טרח כביכול, להניא אותי מהחלטתי,
כאילו לא רוצה לא צריך, יש פראיירים אחרים.
אנשים!!!!!!!!!!!!!!!!! התעוררו,זה לא אמור להיות יקר ואם בהמשך הדרך הוט מובייל יחליטו לעלות את המחיר, תמיד אפשר לנוע מחברה לחברה, לכן זה טוב וקל יותר, באם אין לכם התחייבויות כספיות, שאונסות אותכם להתקע באותה חברה.
אין. הוא אומר תאורטית
פלאפון מציאים אנלימיטד ב 200 שח כולל מכשיר
סלקום 180 לאדם 400 אם אתם עושים קבוצה של שלושה תחת אותו חשבון (משפחה) כולל מכשירים
אורנג מציעים את.המסלול הקליר ויואו שזה אותו דבר גם ב 200 אם אני לא טועה
אצל סלקום אני עומד על רף של 40 ש”ח בחודש…
אבל אני רוצה אינטרנט ועל זה הם רוצים המוווווון!
מי צריך 200 דקות שיחה וSMS? אני משתמש בWHATSAPP!
ובקושי מדבר!
אבל 89 ש”ח כולל אינטרנט חופשי?
זה סבבה לגמריי!
לא עוד מרדף אחר הוויי פיי!
רק נקווה שהדיפיי שלי עם ICS ייקבל את זה בברכה… מעולם לא ניסיתי עליו אינטרנט סללורי חוץ מזה הכל מושלם!
המון מילים אמיצות ופוזה, אבל כאשר הכיס שלכם יתחנן להוזלה בעלויות החודשיות, כולכם “תנסו” את הוט וגולן טלקום, כי חברת סלולר היא בדיוק כמו כל שאר האחרות, וכשמדובר בכיס, השורה התחתונה בחשבון החודשי היא שקובעת
זה לא נכון שיש הגבלה ל”גולן טלקום” על האינטרנט אלא שיש הורדה במהירות הגלישה לאחר שעברת את ה 2 גיגה!
נא לדייק כי יש אנשים שלא אוהבים לקרוא את האותיות הקטנות ואתה מבלבל אותם.
בדקתי שוב באתר של “גולן טלקום” והמגבלה עכשיו היא 3 גיגה ואז המהירות יורדת אבל לא מצויין לאיזה מהירות זה מגיע ולאיזה יורד.
“המהירות יורדת אבל לא מצויין לאיזה מהירות זה מגיע ולאיזה יורד.”
באמת צריך לבדוק את זה
רוצה תשובה ? שירות גרוע או לא
דווקא אני עברתי להוט מובייל והבטיחו לי ניוד תוך 3 שעות ואכן כך היה.
מלכתחילה לחכות עד שהם יענו זה סיוט וחיכיתי לפחות 17 דקות אבל הם קיימו את ההבטחה שלהם והשיחה חינם, אז זה לא משהו שאי אפשר לעמוד בו.
עוברים, מקסימום לא טוב, מחליפים חברה, לא סיפור גדול.
איזה בעיה יד לך ואיזה טלפון שלך אני ינסה לעזור לך
אני עברתי ביום ספציפי ב8 בערב
ולמחרת ב1 בצהריים כבר נויידתי
אז תפסיקו לזיין תשכלל!!!
זה חברה חדשה, יש בעיות ויש תקלות כן!
תסבלו את זה עד שיסדרו את הרשת!!
לא בא לכם? יא ישראלי מצויים!! תחזרו לפרטנר ולסלקום הגנבבביים!!!!!!!