דיסני+ (Disney) עומדת להצטרף לנטפליקס (Netflix) במלחמה נגד משתמשים שמשתפים סיסמאות מחוץ למסגרת התא המשפחתי. לא ברור האם מדובר בהחלטה שנובעת מכך שהיריבה טוענת להצלחה גדולה בהכנסות וגם במספר המנויים לאחר שהתחילה למנוע את שיתוף הסיסמאות שהיה לפופולארי, או שהיא מחפשת עוד דרכים להכניס לקופה כסף לאור ירידה במספר המשתמשים.
כך או כך, מנכ”ל דיסני בוב איגר הודיעה על כוונתה זו של החברה כשאמר בישיבת משקיעים כי היא מחפשת דרכים להתייחס לבעיית שיתוף החשבונות. הוא לא נקב במספרים, אך טען שמדובר בתופעה משמעותית למדי מבחינת החברה.
זה לא יקרה, כך או כך, לפני 2024, כשבדרך לשם דיסני עומדת לשנות את תנאי השימוש כדי להתייחס לנקודה הזו באופן ברור וחד יותר. כן נאמר שלחברה יש כבר את היכולות הטכנולוגיות לבצע מעקב אחר התופעה הזו.
עדו לפני זה דיסני מעלה מחירים בצפון מריקה, בינתיים, למסלולי הצפייה ללא מודעות. המחיר של +Disney יעלה מ-10.99 דולר ל-13.99 דולר, ושל Hulu יעלה מ-13.99 דולר ל-17.99 דולר. מנוי משותף יעלה 19.99 דולר לחודש. מחיר המסלולים עם המודעות יישאר אותו דבר וטרם ידוע מתי יעלו המחירים בישראל.
עדכון: פנינו לדיני ישראל וזה מה שמסרו לנו: “אין כרגע שינויים בתמחור בישראל. עם זאת, התמחור נבדק בקביעות וייתכן והוא ישתנה בעתיד.”
קודם כל שיכנסו סדרות וסרטים חדשים ואחכ יחשבו לעלות
איך שומעים בארץ מחיר ישר אומר להם ביי ומתנתק