בימים האחרונים נשלחו אלינו מספר רב של תלונות בנוגע לתקלות ברשת בדור השלישי של מנויי ‘סלקום’. הפניות הגיעו מלקוחות שלטענתם גלישת ה-3G במכשיר שברשותם נפסקת לפתע למספר שניות עד דקות, סמל החיבור לאינטרנט נעלם ואין אפשרות לגלוש ברשת. לפי הפניות שקיבלנו, התקלה נצפית לרוב במכשירי ה-Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy Note, Motorola RAZR, Motorola Defy וכן גם חלק ממשתמשי ה-iPhone ברשת חווים את התקלה בין אם רכשו את המכשירים בסלקום או בחנות פרטית.
כמו כן, התקלה נראית לעתים גם במודם סלולארי USB המתחבר למחשב. לפי התלונות, התקלה חוזרת לא מעט במהלך היום עד לעשרות פעמים, דבר המפריע ומוריד את מחווית השימוש ברשת. “שוחחת עם נציגים בשירות הלקוחות של החברה שהצהירו כי הם לעולם לא שמעו על תקלה כזו וסברו בתחילה שמדובר בבעיית קליטה או הגדרות במכשיר והציעו לאפס את המכשיר, להחליף נקודת גישה וכן לגשת למרכז שירות ולהחליף כרטיס SIM. כאשר הפתרונות שהציעו לא צלחו, הנציגים המליצו לי להפקיד את מכשיר ה-Galaxy S2 שברשותי לתיקון במעבדה של החברה” אומר אחד הלקוחות שעימו שוחחנו. “אמרו לי שאני נמצאת במקומות ללא קליטה” אומרת לקוחה אחרת, “אך הדבר אינו נכון מפני שעד עכשיו הגלישה במכשיר עבד בצורה טובה וללא תקלות מיוחדות”.
בימים ההאחרונים התגבשו מספר לקוחות בפורום iAndorid והחליטו לפנות ל’סלקום’, “הבעיה התחילה לפני כחודש לערך כאשר הרבה אנשים שמו לב שיש להם ניתוקים במכשיר הסלולרי מרשת האינטרנט” מוסר לקוח בפורום. “כאן בפורום ניסינו להצליב מידע ולבדוק האם משהו שאנחנו עשינו גורם לבעיה, בדקנו מודמים שונים, בדקנו האם הבעיה היא ב ROM של המכשיר. הגענו למסקנה שאף אחר מאלו היא לא הבעיה כיוון שישנם אנשים שונים עם רומים ומודמים שונים והבעיה עדיין משתחזרת. לפני שהבנו שישנה בעיה כללית ברשת כל אחד ניסה לדבר באופן אישי עם נציג בסלקום אך ללא הועיל, הנציגים ביקשו מאיתנו לעשות פעולות שונות שלא עזרו לפתרון הבעיה. לאחר שהצלבנו מידע בין משתמשים שונים, הבנו שככל הנראה הבעיה נובעת מתקלה ברשת הדור השלישי של סלקום. שלחנו לנציגי פניות הציבור ב’סלקום’ מספר מיילים שבהם כתבנו את תמצית האירועים. נקווה שיטפלו בבעיה במהירות, הדבר לא יכול להימשך.”
מסלקום נמסר בתגובה כי לא קיימת תקלה ברשת, וכי ככל הנראה מדובר בתקריות בודדות בלבד. לקוחות שחווים בעיה דומה אנא חייגו למוקד סלקום ב*123 או שלחו מייל לכתובת cellcom_pniyot@cellcom.co.il בכדי שסלקום יחלו לטפל בבעיה זו.
האם גם אתם חווים בתקלות ברשת? שתפו אותנו כאן בתגובות.
גם לי יש שני מכשירים שבשניהם כמה פעמים ביום מתנתק הגלישה בסלקום שימצאו כבר פתרון א”א להמשיך ככה נעבור חברה וזהו!!!!!
לי יש בדיוק את הבעיה המדוברת ב-galaxy nexus. אבל אני ברשת אורנג’.רכשתי אותו לפני כמה ימים ואז הייתי עדיין בהוט מובייל. כשראיתי שיש בעיות עברתי לאורנג’, ועדיין יש לי בעיה. מתנתק לי באמצע שיחה. כל פעם מופיע לי שיש בעיה עם פעילות הטלפון. כנראה שהבעיה היא מהפלאפון עצמו ולא מחברות הסלולר- כי עברתי מאחת לשניה והבעיה עדיין נשארה.
האם סלקום קורסת?
לא עונים בשירות עם 10 דקות המתנה ..לא חוזרים להודעות…
והעיקר לא צליח להוציא סשיחות בסלולאר שלי גלאקסי s3 כבר יומיים
מישהו יודע מה קורה?
יש לי גלאקסי s3… ביומיים האחרונים אני מקבל הודעות שהרשת לא זמינה
מה קורה?
לפני חודש הופיעה בעיית הגלישה באייפון פניתי למרכז שירות סלקום בנתניה הפקידה הסתקלה על המכשיר ואמרה לי יש אינטרנט היא אפילו לא בדקה , משלמים המון כסף … על מה ?! אפילו שירות לא קיבלתי כמו שצריך.
אחרי יומיים התקשרתי ל *123 אמרה לי הפקידה שיש בעיה בקודים משהו כזה .. האינטרנט עבד חצי יום בקושי …
ועד עכשיו אני סובל וחושב לעבור לחברה אחרת..
יש לי LG 970 הבעיה אצלי היא גם בWIFI לא מצליח לגלוש כשמחובר בבית
בתיקונים אמרו לי (פעמיים) שאין בעיה במכשיר
עדיין קיימית בעיה, מלא התנתקויות ואיבוד גלישה.
iPhone 4S ו iPhone 3GS.
במוקד אותו זבל – בוא נאפס, אולי בעיה נקודתית וכו.
גלישה מזעזעת ניתוקים תכופים במקום 5 מגה המקסימום 3 ולפעמים כמה ימים שפשוט יש 0.2 וזה לא מאפשר צפייה והורדת תכנים וזה יכול להיות 3 יימים על מה אני משלם כל כך הרבה ?הבעיה שאין לי ברירה כי רק בסלקום יש ללא הגבלת נפח…
הבעיה הזו קיימת גם היום החיבור אי טרנט של סלקום לא רציף אפילו כשהוא מחובר יש לו תגובתיות גרועה ואיטית…עברתי לגולן למרות שהם יושבים על תשתית סלקום …
מישהו יודע מתי גולן יתקינו תשתית משלהם?
אני גם גולש כבד בסלקלום,
בהתחלה התקשרתי, אמרו לי פתרונות טכניים שלא עזרו וניערו אותי בכל הזדמנות. אח״כ ״ניתקו״ אותי מהמחשב שלהם וחיברו שוב.. כמובן שזה עזר לחצי יום בקושי..
ומלפני חודש זה כבר ממש לא נסבל. עוד לא הגעתי ל 7 גיגה גלישה וכבר המהירות יורדת לאפס.. גוגל לא נפתח אפילו !!
כרגע אני בודק איכויות גלישה בגולן והוט, בנתיים החוות דעת טובות אצלם.. מה שבטוח, בסלקלום אני לא נשאר..
שנאמר: ״בדרך לעוד לקוח מבואס״.. סלקום תתעוררו !!
גם אצלי אותה הבעיה קיימת כבר כמה שנים. אי אפשר לגלוש רצוף יותר מ 5 דקות, בין אם זה מהאייפון או בין אם זה מהמחשב
גם אני, כמשתמש אייפון 4, חווה תקלות אינסוף כשברצוני לגלוש במקומות שונים ובערים שונות. הזעם שלי מופנה כלפי חברת סלקום, משום שזו בחרה להתעלם מלקוחותיה ולהכריז בריש גלי שהתקלה אינה במערכותיה, כי אם במכשיריהם של לקוחותיה הרבים. אין לי אלא להצר על התנהלותה של חברת סלקום.
ברשותי שני מכשירים GALAXY S2 וכל היום היו ניתוקים וגלישה איטית באינטרנט של סלקום . ככה הם חושבים להעלות את המניות שצנחו ?
גם לי זה קורה אני מקווה לעבור חברה עוד השבוע במידה ולא תיפתר הבעיה , לשמחתי אני ללא מחויבות
גם לי יש את אותה הבעיה באייפון 4.
אני עובד עצות
הבעיה נפתרה…
Sgs2 חווה את הבעיה באזור נתניה ורמת השרון לפני שבועיים בערך…בזמו האחרון יש רגיעה
גם לי זה קורה בסמסונג גלאקסי 2 היה לי זמן שבכלל לא היה אינטרנט אבל סידרו לי,אבל עדיין האינטרנט של סלקום איטי רצחחחח!! מגיע להם מכות מוות!!
גם לי זה קורה בסלקום,במשך היום מידי פעם האינטרנט מתכבה ל2-3 דקות וחוזר..
אני באורנג' ויש לי אייפון 4 לפי הspeedtest
download 5.28Mbps
upload 0.53
כבר פעם שניה שראיתי את התגובה שלך בשרשור הזה, אתה כנראה עובד של חברה מתחרה ומנסה להעליל על החברה.