בימים האחרונים נשלחו אלינו מספר רב של תלונות בנוגע לתקלות ברשת בדור השלישי של מנויי ‘סלקום’. הפניות הגיעו מלקוחות שלטענתם גלישת ה-3G במכשיר שברשותם נפסקת לפתע למספר שניות עד דקות, סמל החיבור לאינטרנט נעלם ואין אפשרות לגלוש ברשת. לפי הפניות שקיבלנו, התקלה נצפית לרוב במכשירי ה-Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy Note, Motorola RAZR, Motorola Defy וכן גם חלק ממשתמשי ה-iPhone ברשת חווים את התקלה בין אם רכשו את המכשירים בסלקום או בחנות פרטית.
כמו כן, התקלה נראית לעתים גם במודם סלולארי USB המתחבר למחשב. לפי התלונות, התקלה חוזרת לא מעט במהלך היום עד לעשרות פעמים, דבר המפריע ומוריד את מחווית השימוש ברשת. “שוחחת עם נציגים בשירות הלקוחות של החברה שהצהירו כי הם לעולם לא שמעו על תקלה כזו וסברו בתחילה שמדובר בבעיית קליטה או הגדרות במכשיר והציעו לאפס את המכשיר, להחליף נקודת גישה וכן לגשת למרכז שירות ולהחליף כרטיס SIM. כאשר הפתרונות שהציעו לא צלחו, הנציגים המליצו לי להפקיד את מכשיר ה-Galaxy S2 שברשותי לתיקון במעבדה של החברה” אומר אחד הלקוחות שעימו שוחחנו. “אמרו לי שאני נמצאת במקומות ללא קליטה” אומרת לקוחה אחרת, “אך הדבר אינו נכון מפני שעד עכשיו הגלישה במכשיר עבד בצורה טובה וללא תקלות מיוחדות”.
בימים ההאחרונים התגבשו מספר לקוחות בפורום iAndorid והחליטו לפנות ל’סלקום’, “הבעיה התחילה לפני כחודש לערך כאשר הרבה אנשים שמו לב שיש להם ניתוקים במכשיר הסלולרי מרשת האינטרנט” מוסר לקוח בפורום. “כאן בפורום ניסינו להצליב מידע ולבדוק האם משהו שאנחנו עשינו גורם לבעיה, בדקנו מודמים שונים, בדקנו האם הבעיה היא ב ROM של המכשיר. הגענו למסקנה שאף אחר מאלו היא לא הבעיה כיוון שישנם אנשים שונים עם רומים ומודמים שונים והבעיה עדיין משתחזרת. לפני שהבנו שישנה בעיה כללית ברשת כל אחד ניסה לדבר באופן אישי עם נציג בסלקום אך ללא הועיל, הנציגים ביקשו מאיתנו לעשות פעולות שונות שלא עזרו לפתרון הבעיה. לאחר שהצלבנו מידע בין משתמשים שונים, הבנו שככל הנראה הבעיה נובעת מתקלה ברשת הדור השלישי של סלקום. שלחנו לנציגי פניות הציבור ב’סלקום’ מספר מיילים שבהם כתבנו את תמצית האירועים. נקווה שיטפלו בבעיה במהירות, הדבר לא יכול להימשך.”
מסלקום נמסר בתגובה כי לא קיימת תקלה ברשת, וכי ככל הנראה מדובר בתקריות בודדות בלבד. לקוחות שחווים בעיה דומה אנא חייגו למוקד סלקום ב*123 או שלחו מייל לכתובת cellcom_pniyot@cellcom.co.il בכדי שסלקום יחלו לטפל בבעיה זו.
האם גם אתם חווים בתקלות ברשת? שתפו אותנו כאן בתגובות.
יש #@$@#$@#4
חשבתי שרק לי
מתנתק לי ה 3G באזור המרכז כל שנייה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני בסלקום ישלי סוני ארק ואין לי שום בעיה אם הגלישה 3 G ..
נשבע שגם לי זה קורה מלא פעמים!!
(iphone 4 בסלקום)
הגלישה באורנג' מצויינת והפריסה שלה הכי רחבה בארץ. חוץ מזה זה לא חדש שלסקום יש בעיות קליטה/גלישה. ולמרות שבפלאפון הגלישה היא המהירה ביותר הם לא חפים מפשע עם בעיות כאלה ואחרות. אני באורנג' וממש מרוצה מהגלישה שלי והאמינות בקליטה לא נתקלתי בסיטואציה שאין לי קליטה.
מה שדוחה פה זו התגובה של סלקום "אין תקלה" למרות שעשרות לקוחות אם לא מאות מתלוננים הם לא טורחים אפילו לבדוק ומיד מפילים את התיק על הלקוח
גם לי זה קורה ! ממש מעצבן פשוט בלי התרעה מוקדמת נעלם הסמל של הדור השלישי ומפסיק לפעול במשך דקה או משהו וחוזר על עצמו מס' פעמים ביום
אני עם פלאפון וגולש ברוב שעות היום בין מגה ל 4 מגה [האחרון זה באמצע הלילה אבל עדיין, להוריד על 500KBPS עם 3G ?!]
סלקום ואינה מפסידים הרבה לקוחות בגלל הבעיה הזאת
מה הבעיה?
תעברו לאורנג בלי להתלונן.
סלקום לא היחידה בשוק למזלכם.
יאללה חברים זה לא צחוק זה הכסף שלנו והזמן שלנו שהולך לריק צריך להקים פה מחאה רצינית נגד החברה. רק ככה זה עוזר
גם אני חש את זה כבר זמן מה ומשירות לקוחות של סלקום נמסר לי שהבעיה נמצאת אצלי ..
"אתה נימצא במקום ללא קליטה " כך נאמר לי מפי מהנדס תקשורת בסלקום..
הבעיה נמצאת אצלי ואצל עוד לקוחות שמשתמשים בגאלקסי אס 2
אומנם יש לי חבר שברשותו htc legend וגולש במקומות כפי שנאמר "ללא קליטה " במהירות מצויינת וקליטה מעולה ..
כמובן שבשביל זה נצטרך להגיש כולנו תלונה לסלקום ..
לא ייתכן שבמרכז ירושלים אין קליטה לדור שלישי!
גם אני סובל מהבעיה בסלקום סמסונג גלקסי s2
.הציעו לי את כל הרענונים האפשריים , להחליף סים
כלום לא עוזר והבעיה נמשכת יותר מחודש אצלי נמשכת כבר 4 חודשיים …
שלחתי להם מיילים ופקסים התקשרתי מעל 10 פעמיים למוקד data כולל מוקד איטרנט סלולרי … שום כלום לא עוזר
מה שכן גיליתי שנגיד אני נמצא במקום עבודתי בשעה 6 בבוקר האיטרנט עובד טוב מהרגע שבאים אנשים סביבות שעה 9 שהרבה משתמשים אין סיכוי להיכנס .
כמובן שלא צריך לציין שפלאפון ואורנג גולשים נהדר ממה שאני רואה אנשים לידי .
שמח שאני לא היחיד שזה קורה לו שאולי יפתר הסיוט …
גם לי יש קצת בעיות, אבל של איטיות לא "אין חיבור"…
אבל בגדול הכל אצלי בסדר (אני עם SGS2)
בכל אופן אני הייתי גם ברשת של אורנג' וגם של פלאפון והן הרבה יותר נוראיות וגם לא משתלמות (גם במחיר וגם כי הן חבילות נפח וסלקום זה ללא הגבלה, שבשאר הרשתות זה יקר!)
גם לי יש בעיה
תעברו לפלאפון הם הכי טובים בארץ בגלישה של האינטרנט בפלאפון…..החברות האחרות סתם גונבים כסף……
גם לי זה קורה.
איזה שקרנים עלאק לא קיימת בעיה..אני עד לא מזמן עבדתי בסלקום ומאז ומתמיד האינטרנט היה מחורבן אפשר להמציא אלף ואחד סיבות אבל זה לא הסים ולא בעיה באיזורים ולא בעיה של המכשיר זו בעיית תשתית נטו!ועד שלא יחשבו מה לעשות עם זה האינטרנט ימשיך להתנתק וגם שהוא כביכול תקין הוא איטי ברמה בלתי נסבלת.אגב לי יש גלקסי 2 שלכל הדעות תקין רק ברשת דור 3 הוא בקושי גולש וזו וודאות בעיה של רשת כי עם סים של פלאפון הוא גלש מעולה.
כן זה קורה ורציתי לפנות אליהם!!!
חוצפה שהם קוראים לזה תקריות בודדות..חברה של זבלים.אני משלם 70 שקל בחודש לאינטרנט כדי שהוא יתנדנד לי?!
אני לא מצליח להתקשר וההפך גם לקבל שיחות! כל פעם אני צריך לוודא גם שה SMS שלי נשלח.
בלתי נסבל בשבוע האחרון
תודה רבה על הכתבה, נקווה שבעזרתה יבוא מזור לצרותינו. קורה שלחברה יש תקלות בציוד, חומרה ותוכנה אלו דברים לא צפויים, אבל כשישנה תקלה אנחנו בתור לקוחות, מצפים שיטפלו בבעיה.
רק סלקום?
מה עם האיטיות הנוראית באורנג'? קצב ההעברה עומד על כ 10kbps.
הבעיה לא רק במקום מגורי ברחובות, אלא גם בת"א ואשדוד.
כל לקוח שאני מכיר סובל מהבעיה.
אורנג כמובן טוענים א. אני נמצא באזור עם קליטה נמוכה. ב. המכשיר לא נקנה מאורנג ג. אני היחיד עם תקלה.