בימים האחרונים נשלחו אלינו מספר רב של תלונות בנוגע לתקלות ברשת בדור השלישי של מנויי ‘סלקום’. הפניות הגיעו מלקוחות שלטענתם גלישת ה-3G במכשיר שברשותם נפסקת לפתע למספר שניות עד דקות, סמל החיבור לאינטרנט נעלם ואין אפשרות לגלוש ברשת. לפי הפניות שקיבלנו, התקלה נצפית לרוב במכשירי ה-Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy Note, Motorola RAZR, Motorola Defy וכן גם חלק ממשתמשי ה-iPhone ברשת חווים את התקלה בין אם רכשו את המכשירים בסלקום או בחנות פרטית.
כמו כן, התקלה נראית לעתים גם במודם סלולארי USB המתחבר למחשב. לפי התלונות, התקלה חוזרת לא מעט במהלך היום עד לעשרות פעמים, דבר המפריע ומוריד את מחווית השימוש ברשת. “שוחחת עם נציגים בשירות הלקוחות של החברה שהצהירו כי הם לעולם לא שמעו על תקלה כזו וסברו בתחילה שמדובר בבעיית קליטה או הגדרות במכשיר והציעו לאפס את המכשיר, להחליף נקודת גישה וכן לגשת למרכז שירות ולהחליף כרטיס SIM. כאשר הפתרונות שהציעו לא צלחו, הנציגים המליצו לי להפקיד את מכשיר ה-Galaxy S2 שברשותי לתיקון במעבדה של החברה” אומר אחד הלקוחות שעימו שוחחנו. “אמרו לי שאני נמצאת במקומות ללא קליטה” אומרת לקוחה אחרת, “אך הדבר אינו נכון מפני שעד עכשיו הגלישה במכשיר עבד בצורה טובה וללא תקלות מיוחדות”.
בימים ההאחרונים התגבשו מספר לקוחות בפורום iAndorid והחליטו לפנות ל’סלקום’, “הבעיה התחילה לפני כחודש לערך כאשר הרבה אנשים שמו לב שיש להם ניתוקים במכשיר הסלולרי מרשת האינטרנט” מוסר לקוח בפורום. “כאן בפורום ניסינו להצליב מידע ולבדוק האם משהו שאנחנו עשינו גורם לבעיה, בדקנו מודמים שונים, בדקנו האם הבעיה היא ב ROM של המכשיר. הגענו למסקנה שאף אחר מאלו היא לא הבעיה כיוון שישנם אנשים שונים עם רומים ומודמים שונים והבעיה עדיין משתחזרת. לפני שהבנו שישנה בעיה כללית ברשת כל אחד ניסה לדבר באופן אישי עם נציג בסלקום אך ללא הועיל, הנציגים ביקשו מאיתנו לעשות פעולות שונות שלא עזרו לפתרון הבעיה. לאחר שהצלבנו מידע בין משתמשים שונים, הבנו שככל הנראה הבעיה נובעת מתקלה ברשת הדור השלישי של סלקום. שלחנו לנציגי פניות הציבור ב’סלקום’ מספר מיילים שבהם כתבנו את תמצית האירועים. נקווה שיטפלו בבעיה במהירות, הדבר לא יכול להימשך.”
מסלקום נמסר בתגובה כי לא קיימת תקלה ברשת, וכי ככל הנראה מדובר בתקריות בודדות בלבד. לקוחות שחווים בעיה דומה אנא חייגו למוקד סלקום ב*123 או שלחו מייל לכתובת cellcom_pniyot@cellcom.co.il בכדי שסלקום יחלו לטפל בבעיה זו.
האם גם אתם חווים בתקלות ברשת? שתפו אותנו כאן בתגובות.
סל-כלום האלה…
מתי הם יצליחו להקים רשת נורמלית בלי תקלות? נמאס לי מהתקלה הזאת ואפילו אין לי אחד מהמכשירים האלה (יש לי Wave עם באדה 2.0, מכשיר מעולה! רק חסר קצת אפליקציות)
ביום חמישי נויידתי לסלקום ומאז – רק תקלות.
האינטרנט לא עובד, וכשהוא עובד הוא נמצא על פינג של ~300 ומהירות 50-100 ק”ב (במקרה הטוב).
התקשרתי בשישי לנציגה שאמרה שהיא “תרענן לי את האינטרנט” (מה זה אומר בכלל?!) ותחזור אליי עוד חצי שעה לבדוק שהכל הסתדר. כמובן שהיא לא חזרה, ושהכל לא הסתדר! מקווה שביום ראשון יטפלו בזה
חבילה ללא הגבלה של שיחות וסמס וגלישה של 20480 (כמות יחידות?).
בגלישה מעבר לכמות זו – שלדברי החברה זה 20 GB חיובים מטורפים, ואין עם מי לדבר. ביקשתי להתנתק ושלחו אותי למלא טפסים. שלא לדבר שכאשר מנסים להשיג אותם, מעל שעה המתנה.