בימים האחרונים נשלחו אלינו מספר רב של תלונות בנוגע לתקלות ברשת בדור השלישי של מנויי ‘סלקום’. הפניות הגיעו מלקוחות שלטענתם גלישת ה-3G במכשיר שברשותם נפסקת לפתע למספר שניות עד דקות, סמל החיבור לאינטרנט נעלם ואין אפשרות לגלוש ברשת. לפי הפניות שקיבלנו, התקלה נצפית לרוב במכשירי ה-Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy Note, Motorola RAZR, Motorola Defy וכן גם חלק ממשתמשי ה-iPhone ברשת חווים את התקלה בין אם רכשו את המכשירים בסלקום או בחנות פרטית.
כמו כן, התקלה נראית לעתים גם במודם סלולארי USB המתחבר למחשב. לפי התלונות, התקלה חוזרת לא מעט במהלך היום עד לעשרות פעמים, דבר המפריע ומוריד את מחווית השימוש ברשת. “שוחחת עם נציגים בשירות הלקוחות של החברה שהצהירו כי הם לעולם לא שמעו על תקלה כזו וסברו בתחילה שמדובר בבעיית קליטה או הגדרות במכשיר והציעו לאפס את המכשיר, להחליף נקודת גישה וכן לגשת למרכז שירות ולהחליף כרטיס SIM. כאשר הפתרונות שהציעו לא צלחו, הנציגים המליצו לי להפקיד את מכשיר ה-Galaxy S2 שברשותי לתיקון במעבדה של החברה” אומר אחד הלקוחות שעימו שוחחנו. “אמרו לי שאני נמצאת במקומות ללא קליטה” אומרת לקוחה אחרת, “אך הדבר אינו נכון מפני שעד עכשיו הגלישה במכשיר עבד בצורה טובה וללא תקלות מיוחדות”.
בימים ההאחרונים התגבשו מספר לקוחות בפורום iAndorid והחליטו לפנות ל’סלקום’, “הבעיה התחילה לפני כחודש לערך כאשר הרבה אנשים שמו לב שיש להם ניתוקים במכשיר הסלולרי מרשת האינטרנט” מוסר לקוח בפורום. “כאן בפורום ניסינו להצליב מידע ולבדוק האם משהו שאנחנו עשינו גורם לבעיה, בדקנו מודמים שונים, בדקנו האם הבעיה היא ב ROM של המכשיר. הגענו למסקנה שאף אחר מאלו היא לא הבעיה כיוון שישנם אנשים שונים עם רומים ומודמים שונים והבעיה עדיין משתחזרת. לפני שהבנו שישנה בעיה כללית ברשת כל אחד ניסה לדבר באופן אישי עם נציג בסלקום אך ללא הועיל, הנציגים ביקשו מאיתנו לעשות פעולות שונות שלא עזרו לפתרון הבעיה. לאחר שהצלבנו מידע בין משתמשים שונים, הבנו שככל הנראה הבעיה נובעת מתקלה ברשת הדור השלישי של סלקום. שלחנו לנציגי פניות הציבור ב’סלקום’ מספר מיילים שבהם כתבנו את תמצית האירועים. נקווה שיטפלו בבעיה במהירות, הדבר לא יכול להימשך.”
מסלקום נמסר בתגובה כי לא קיימת תקלה ברשת, וכי ככל הנראה מדובר בתקריות בודדות בלבד. לקוחות שחווים בעיה דומה אנא חייגו למוקד סלקום ב*123 או שלחו מייל לכתובת cellcom_pniyot@cellcom.co.il בכדי שסלקום יחלו לטפל בבעיה זו.
האם גם אתם חווים בתקלות ברשת? שתפו אותנו כאן בתגובות.
גם לי זה קורה עם הרייזר
בתור מהנדס העוסק בתחום בסלקום. אני מגלה לכולכם שבסלקום מודעים לבעיה.
התופעה נגרמה עקב שדרוג רכיב במתגי סלקום עי נוקיה. בארץ, הרכיב מתוצרת נוקיה קיים רק בסלקום, אך בעולם נמצא אצל מפעילים רבים וגם אצלם קיימת הבעיה.
אחרי שהודיעו לנו שהבונוס השנתי נלקח מאיתנו מכיוון שלא הרווחנו מספיק בשנה שעברה (רק 800m במקום 1500m), אני מרשה לעצמי לספר על כך.
הכל טוב ויפה! אבל השאלה היא למה בסלקום מכחישים שיש בעיה ולא מוציאים הודעה מסודרת ללקוחות ואז כולם היו נרגעים?!
אני באורנג', גר בנתניה עם SGS2 שלא נקנה מאורנג' עם רום miui ומהירות הDOWNLOAD והUPLOAD שלי לפי אפליקצית speedtest מספקת לחלוטין!
מעולם לא היו לי כל בעיות באורנג'…
גם לבת שלי קרה אותו הדבר. עשו לה איפוס בלי לשאול אותה ומחקו לה את כל המידע שהיה לה
גם לי יש את אותו הדבר בLG Optimus Black שיטפלו כמה אבל כמה שיותר מהר
גם אצלי זה קרה! וכשבאתי אליהם עם הבעיה הזאת ועם בעיה של קול הם אמרו תביא את המכשיר אנחנו נתקן לך אותו עשו לי איפוס למכשיר [מחקו לי את כל ה 13G הפנימי שיש לי !!!!! בלי להודיע לי שכל האפליקציות שהורדתי איי פעם כל התמונות , סרטוני וידאו – הכל נמחק!!! ואפילו אחריות הם לא לקחו על זה.
גם אצלי מזה שבועיים Galaxy S2
גם לי זה קורה המוווון ! עכשיו אני יודע שאני לא לבד !
גם לי אותה תקלה בדיוק. מתנתק מידי פעם. גלקסי מיני
הניתוקים סלקום מאד מרגיזים ואני מאוד מקווה שהעיניין יטופל
נמאס כבר מסלקום כל הזמן האינטרנט מתנתק
היי תודה על הכתבה באמת הגיע הזמן להרעיש על זה.
בדיוק אתמול השתמשתי עם מודם למחשב של סלקום וזה התנתק לי בלי סיבה כמה פעמים באמצע הורדות ופעם אחת באמצע רכישה באינטרנט…
וסתם בתקופה האחרונה האינטרנט שלהם לא יציב כ"כ,
אפי' ששיטת התימחור שלהם הכי משתלמת שזה לפי מהירות וללא הגבלה,
אבל הקטע של התגובה שלהם באמת לא ברור לי למה הם מתעלמים מזה, לפני כמה שבועות דיברתי עם נציג שלהם והוא אמר לי שיש להם בעיות באינטרנט אבל הוא טען שזה רק בחבילות מסויימות ולכן שיכנע אותי לרכוש חבילה יותר יקרה כנראה שכשזה מגיע לכסף כל הטיעונים מותרים…
ועוד משהו, בתקופה האחרונה יש כמה אתרים שהם חסומים לי וזה מציג לי שדף אינטרנט לא זמין (בגאלקסי s2 שלי) ולפעמים זה רק חלק מהאתר (גם באפליקציה של tgspot יש למעלה שורה עם דף אינטרנט לא זמין) ריציתי לשאול אם עוד מישהו נתקל בבעיה כזאת בגלישה במכשיר דרך סלקום?
לילה מצויין לכולם ;-)
סלקום הכי פרימיטיבים בכל הקשור לאינטרנט , אין ספור ניתוקים .
ואני כמה שנים טובות בחברה הזאת ברגע שאני אקנה פלאפון חדש(הנקסוס לא תומך בצורה אופטימלית בפלאפון) אני עובר לפלאפון , נכון היא יקרה בכמה גרושים אבל על איכות משלמים .
בעידן של פורומים ואינטרנט סלקלום לא יכולה להוציא הודעות כאלו, זה מגוחך, יש לי שלושה מנויים בשלושתם תקלות גלישה,
מקרי?!
לי יש את התופעה סביבות חודש.
הכנסתי סים שלי למכשיר HTC והתופעה לא חוזרת. הכנסתי למכשיר שלי סים של פלאפון והתופעה גם כן לא חוזרת.
מסקנה?
גם אני נתקלתי בזה אתמול, זה די הפתיע אותי כי עד עכשיו לא ראיתי את זה בטלפון שלי. מה שקרה שהיו קפיצות ל 3G במקום H (באייקון למעלה) ואחרי זה לא היה שום חיבור רשת והדפדפן או תוכנת הMARKET הראו שאין תקשורת (בדרך כלל זה קופץ ל E כשיש בעייה ב-H). כביתי והדלקתי את כל ההגדרות מהתחלה ואז הכל חזר.
אני בכלל עם HTC SENSATION עם רום אנדרואיד 4 הסופי שיצא והרדיו האחרון.
מעבר לזה לא נתקלתי אבל רוב הזמן אני על דור 2.5 (E).
אנשים קדימה תתרמו למאבק ותפרסמו את זה בפייסבוק ותבקשו שיתלוננו
אייפון 4 וגם לי יש תקלה
גם לי ה3G מתנתק כמה פעמים ביום, כבר הפך לבלתי נסבל. Galaxy S2 רום סטוק.
חשבתי שרק לי ולאמא שלי זה מתנתק בגלל איזור הצפון