ספוטיפיי (Spotify) ייקרה את מחירי חבילות מנוי הפרמיום שלה בחלק ניכר ממדינות העולם, בהן ארצות הברית, אנגליה, ומדינות שונות באירופה ובאסיה. בארצות הברית, לדוגמה, תתייקר החבילה המשפחתית של ספוטיפיי בדולר אחד, מ-14.99 דולרים ל-15.99 דולרים. באנגליה כל החבילות מתייקרות בהפרש של פאונד או שניים, ואילו באירופה החליטה ספוטיפיי לייקר דווקא את חבילת הסטודנטים שלה באירו אחד, מ-4.99 ל-5.99 אירו.
בישראל, בה מחירי החבילות מלכתחילה זולים יחסית לאלו הנקובים ברוב מדינות אירופה ובארצות הברית, לא נרשמה עד כה התייקרות ונראה בינתיים כי הכרזה זו אינה רלוונטית. עבור משתמשים באותן מדינות בהן אכן נרשמה התייקרות, היא תכנס לתוקף ב-30 באפריל כאשר מנויים קיימים ייהנו מחודש אחד נוסף במחיר הקודם.
בנוסף, הכריזה ספוטיפיי כי תאפשר ליוצרי פודקאסטים לגבות תשלום בעבור תוכן בלעדי, בדומה להכרזתה של אפל (Apple) לפני שבוע. לעומת אפל, ספוטיפיי באה לקראת היוצרים בכל הנוגע לעמלה שאותה תגבה: במהלך השנתיים הראשונות לא ידרשו היוצרים לחלוק ברווחיהם כלל, והחל מהשנה השלישית תגבה עמלה של 5%. באפל, לצורך ההשוואה, עומדת העמלה בשנה הראשונה על 30%, ומהשנה השנייה והלאה על 15%.