Click.TV, אפליקציית הזרמת תוכן טלוויזיוני חדשה, זמינה לצופים בישראל החל מהיום. מדובר ביוזמה טרייה של כמה אנשי עסקים פרטיים ומשקיעים, בהם גם כמה שמות מוכרים כדוגמת גיא אדרי, מקים רשת המרכולים העירונית AM:PM, וכוכב הטלוויזיה צביקה הדר.
ההנחה שעומדת מאחורי האפשרות הטלוויזיונית החדשה היא שמרבית צופי הטלוויזיה בישראל משלמים עבור חבילות תוכן של ספקים מקומיים, אך בפועל צופים במרבית הזמן בערוצים חינמיים. הפתרון של Click.TV הוא פלטפורמה חינמית לשידור תכנים ברשת, במודל ה-VOD המוכר והן כערוצים ליניאריים עם לוח שידורים קבוע, שכדי לממן את העלויות ידרשו הצופים טרם הצפייה, וגם במהלכה, לצפות בפרסומות.
מבחר התכנים ב-Click.TV עדיין לא רחב במיוחד. כרגע, האפליקציה מאפשרת צפייה בערוץ כאן 11. במהלך החודשים הקרובים צפויים להצטרף לשירות גם הערוצים קשת 12 ורשת 13, לצד עוד 50 ערוצים נוספים מרחבי העולם. החברה טוענת גם כי השקיעה בהפקת תוכן מקורי, לרבות מאות שעות אולפן בפורמט שאותו מכנה החברה Vodcast – מעין פודקאסט מצולם.
גם מבחר הפלטפורמות עבורן Click.TV זמינה מצומצם מאוד בשלב זה, ומסתכם בטלוויזיות חכמות המתבססות על מערכת ההפעלה Vidaa – כלומר דגמים מסוימים של הייסנס (Hisense) וטושיבה (Toshiba). בהמשך מתוכננת השקה לפלטפורמות נוספות של טלוויזיות חכמות, כמו גם באפליקציות למכשירים ניידים.
רק להזכיר: נטפליקס (Netflix) שוקלת בעצמה להציע מנוי מוזל שבו הצופים יצטרכו לצפות בפרסומות במהלך הצפייה כדי לחסוך כסף. Click.TV לוקחת את הרעיון הזה עד הסוף.
חחחח לשלם ולראות פרסומות
האמת שהצרכן הישראלי קונה הכל אז למה לא
הם מנסים לחזור לימים העליזים של surfree (למי שזוכר, רק הזקנים, מן הסתם).
ספוילר – גם אז זה לא עבד.