החל מהיום, הטלוויזיות החכמות של סמסונג (Samsung) יאפשרו להפעיל את אפליקציית המוזיקה של אפל, ה-Apple Music, היישר ממשק המשתמש בטלוויזיה.
לקוחות סמסונג בעלי טלוויזיה חכמה משנת ייצור 2018 ומעלה, יכולים להתחבר לשירותי המוזיקה של אפל וליהנות מ-60 מיליון שירים, סרטונים, רשימות השמעה, פודקאסטים, תכנים בלעדיים ועוד, כולל תחנות הרדיו של אפל וקליפים פופולריים. הממשק יהיה גם כמעט זהה לקיים ב-Apple TV, מזרים המדיה של אפל.
משתמשים חדשים בשירות יכולים להתנסות ב-Apple Music דרך טלוויזיית סמסונג בחינם למשך 3 חודשים עם מנוי אישי או משפחתי. יש להירשם לחשבון Apple ID דרך האפליקציה ולסיים את תהליך, שזה למעשה בדומה לשאר הפלטפורמות בהן פועלת אפליקציית Apple TV.
זו הפעם הראשונה בה אפליקציית Apple Music זמינה על טלוויזיות. אפל החלה בהרחבת שירותיה אל מחוץ למוצרי אפל, אבל לאחרונה התמקדה בתחום הטלוויזיות שבסלון. בשנה שעברה הודיעה סמסונג על תמיכה ב-AirPlay 2 ו-Apple TV, ובהמשך באמצעות האפליקציה יהיה ניתן לצרוך גם את שירותי התוכן של +Apple TV, מיזם הפקת התוכן המקורי של אפל.
“המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את חוויות הבידור הטובות ביותר לצרכנים – וככל שאנשים מבלים
יותר זמן בבית, אנו מחויבים יותר מתמיד למשימה זו”, אמר סאלק ברודסקי, סגן נשיא לשותפויות
אסטרטגיות ופיתוח עסקי עבור סמסונג אלקטרוניקה.