SAMSUNG, ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, משיקה פיצ’ר חדש בטכנולוגיית AR ב- Instagram לקידום מסכי ה- QLED.
SAMSUNG תשיק GIF ייחודי ב-Story באינסטגרם אשר ידמה כיצד ייראה מסך ה- QLED אצלכם בסלון או בכל מקום בבית. ה- GIF הייחודי של SAMSUNG יעלה בשורת החיפוש בסטורי לפי מילת החיפוש QLED, אז יופיע ה- GIF על פני המסך בתצורת AR (מציאות רבודה).
משתמשי האינסטגרם יוכלו להתאים את הגודל ואת המיקום הרצוי של מסך ה-QLED על גבי התמונה או הסרטון, וכך לדמות כיצד המסך ייראה אצלם בבית. בנוסף, SAMSUNG משיקה גם פעילות גולשים למי שיעשה שימוש ב-GIF החדש ויתייג #MyQLED ו- @SamsungIsrael. אחד המשתתפים יוכל לזכות במסך QLED “55 חדש.
https://www.instagram.com/p/Bs-9hQ9hueu/
“שמנו לנו למטרה להמשיך ולהוביל בתחום החדשנות, הן בטכנולוגיות פורצות דרך והן במהלכי שיווק יצירתיים ומקוריים” מסביר רונן סלם, סמנכ”ל השיווק של סמסונג ישראל. “השקת הפיצ’ר החדש זו דוגמה ליוזמות חדשות ולחשיבה שיווקית מחוץ לקופסה עם ערך מוסף לצרכנים. אין לי ספק כי המהלך יהיה מוצלח ויוביל אף לשיתופי פעולה נוספים מהסוג הזה.”
*הודעה לעיתונות