LG ישראל וקבוצת ח.י. יבואנית המותג בישראל בתחום מסכי הטלוויזיה, הודיעו הבוקר כי ישלבו את שירותי NEXT + מבית HOT ו- Partner TV, בטלוויזיות החכמות של LG. אפליקציות אלה מתווספות לסלקום TV, כאן 11 ו- MAKO TV  שכבר קיימות במסכים ומאפשרות לצרכן הישראלי ליהנות מחוויית צפייה איכותית בשילוב עולם תוכן עשיר ללא ממיר. בשבועות הקרובים עתידה LG  להטמיע גם את אפליקציית Sting TV  מבית YES.

LG שמה דגש על קידום תוכן בטלוויזיות החכמות מתוך רצון להעניק לצרכן הישראלי אפשרות ליהנות ממסך איכותי הכולל בתוכו תוכן עשיר, מגוון ונגיש מבלי שיזדקק לממיר או רכישת מגוון שירותים מספקים שונים במקביל. 

גיא בן יהודה סמנכ"ל השיווק של LG  ישראל:" זהו צעד נוסף של החברה בהענקת ערך מוסף משמעותי לצרכן הישראלי בחוויית הצפייה באמצעות שילוב בין איכות הצפייה הטובה ביותר לבין תוכן איכותי ומגוון.  בכוונתנו להמשיך ולהתמקד בעולמות התוכן היות והצרכן בעצמו שם על כך דגש רב ומחפש פתרונות לצריכת תוכן באופן איכותי ונגיש. LG מובילה את שוק הטלוויזיות החכמות בישראל בזכות הטכנולוגיה והתוכן גם יחד ובאמצעות ממשק המשתמש הנוח והאינטואיטיבי של LG הצרכנים יכולים לבחור בקלות ובנוחות את התוכן המועדף עליהם וליהנות מחוויית הצפייה הטובה ביותר."

השירותים זמינים מהיום  בדגמי הטלוויזיות החכמות של LG התומכות בפלטפורמת  webOS3 ומעלה (דגמי 2016 ואילך).

*הודעה לעיתונות

-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.