מנהל המוצר של OnePlus זאק זאנג (Zack Zhang), התראיין לאתר TWN ושם הודה כי המצלמה המותקנת במכשיר הדגל של החברה, ה-OnePlus 7 Pro, לא עומדת בציפיות המשתמשים וזקוקה לשדרוג דחוף.
״כשאנשים התחילו לקנות את המכשיר… הוא לא עמד בציפיות שלהם״, מודה זאנג. ״התמונה צריכה להיות טבעית וטובה [ריאליסטית], אבל גם מהנה לצפייה. לא עשינו עבודה טובה באיזון בין שני אספקטים אלו. אפילו לפי הסטנדרטים שלנו, המצלמה לא נמצאת במקום שבו רצינו שתהיה״.
זאנג נשמע סבור כי עיקר הבעיה היא בעיבוד התמונות ותוכנת הצילום המותקנת על המכשיר, ולא במערך הצילום הכולל שלוש חיישנים נפרדים, בהם חיישן 48 מגה-פיקסל מתוצרת סוני. לדבריו, בחברה עובדים על עדכוני תוכנה שיביאו את המצלמה לרמתם של המכשירים הטובים ביותר בשוק. הוא גם לא חושב שהמצלמה המאכזבת של ה-OnePlus 7 Pro היא כישלון בלתי סביר, בהתחשב בהיותה של היצרנית חברה קטנה יחסית ולא עתירת ניסיון בתחום. ״אנחנו חברה צעירה מאוד. אנו מנסים גישות שונות כדי לראות מה הטרנדים הנוכחיים בתעשייה ולאן אנחנו צריכים ללכת״, הסביר.
בהקשר לדבריו של זאנג ולתלונות המשתמשים, מעניין לציין כי במבחן DxOmark, המתיימר לדרג את ביצועיהן של מצלמות בטלפונים חכמים, זכה ה-OnePlus 7 Pro לציון מזהיר של 111 נקודות – שני רק ל-P30 Pro של וואווי ולדגם הדור החמישי של ה-Galaxy S10. עובדה זו בהחלט מעלה תהיות על ערכו של המבחן עבור ביצועי ״אמת״ של המצלמה, מעבר ליכולותיה הטכניות, שבמקרה זה כאמור נתגלו כמאכזבים למדי.
מה חשבנו על OnePlus 7 Pro ואיך המצלמה? בביקורת המלאה
DxOmark איבדו מזמן את האמינות שלהם. הם מכרו את נשמתם לסינים
במיוחד לוואווי
הניקוד שהמכשירים שלהם מקבלים לא תואם את הביקורות ואת התמונות בתכלס