LG מציגה את LG Channels 3.0, הגרסה העדכנית של שירות הסטרימינג הבלעדי והחינמי שלה. עם ממשק משתמש חדש וניווט משופר, מיקום משופר למציאת תכנים חדשים לצפייה ומדריך ערוצים משופר, המשתמשים יוכלו למצוא בקלות את התוכן שמדבר אליהם. ערוצי LG 3.0 יושקו החודש בדרום קוריאה ויגיעו לשווקים אחרים, כולל ארה”ב, החל מאוקטובר.
LG Channels מדורגת באופן עקבי בין חמש האפליקציות הנצפות ביותר בטלוויזיות החכמות של LG בכל האזורים שבהם השירות מוצע, ומושכת מספר גדל והולך של צופים אל מערך הפרמיום שלה שכולל חדשות, ספורט, סרטים, סדרות טלוויזיה ותכנים בלעדיים. עם מערך תכנים שנקבע בקפידה, ערוצי LG עומדים כעת לספק חווית שימוש משודרגת המאפשרת למשתמשים לחפש בנוחות, לגלות וליהנות מהתוכן המועדף עליהם.
ממשק המשתמש החדש, המשקף את דפוסי צריכת התוכן העיקריים של משתמשי LG Channels, מאורגן בשלושה עמודים – Home, Live ו-On Demand – מה שמקל על השימוש בשירותים השונים המוצעים בפלטפורמת התוכן החינמית של LG.
דף הבית כולל קרוסלת תכנים מסתובבת גדולה ובולטת במיוחד בחלקו העליון של המסך על מנת לספק גישה קלה לערוצים, אוספים נבחרים ותוכן פרימיום לפי דרישה. בדף השידור החי, הצופים יכולים כעת להפעיל ערוצים ישירות מתוך אפליקציית LG Channels. בנוסף, מדריך הערוצים החדש מכסה רק מחצית מן המסך, ומאפשר למשתמשים להמשיך לצפות בתוכן המשודר ובמקביל לבחור מה לצפות הלאה.
חוצץ “לפי דרישה” מאפשר למשתמשים לבחור את סוגי התוכן המועדפים עליהם, כולל סרטים, תוכניות טלוויזיה ולקבל המלצות מקטגוריית ‘פופולרי עכשיו’, מה שמבטיח חוויית צפיית חלקה ומהנה.
LG Channels, שכבר זמינה בעשרים ושבע מדינות ברחבי העולם, מאיצה את הצמיחה של שירות התוכן של LG באמצעות כניסה לאזורים חדשים והוספת תכנים נוספים.
השקעה רחבה ב-WebOS
בנוסף, LG שיתפה בצעד הראשון שלה בדרך להפוך לחברת פלטפורמת מדיה ובידור. זוהי תוספת עסקית שתעשיר את חיי הלקוחות על ידי אספקת שירותים מגוונים ואוסף ייחודי של תוכן שנאספו במוצרים, כולל טלוויזיות LG OLED ו-LG QNED . החברה שיתפה את הכיוון והאסטרטגיה החדשים שלה באירוע webOS Partner Summit 2023, שנערך בפארק המדע LG בסיאול, דרום קוריאה, בהשתתפות יצרני תוכן, ספקים, מפתחים ואנשי תעשייה מיותר מ-30 מדינות.
LG עומדת לבצע השקעה משמעותית של טריליון וון דרום קוריאני ב-webOS בחמש השנים הקרובות על מנת לספק יותר תוכן ושירותים העונים על סגנונות החיים וההעדפות המגוונים של הצרכנים. LG מאמינה שהיא תשדרג עוד יותר את חוויית המשתמש של webOS ע”י הגברת התחרותיות שלה בתוכן ובשירותים.
ההשקעה האסטרטגית של LG תתמקד בהרחבת מגוון התוכן הזמין דרך פלטפורמת webOS, הגברת השימושיות על ידי חדשנות UI ו- UX, וחיזוק שותפויות עם חברות הפקת תוכן בקנה מידה עולמי. עד כה, LG עבדה עם שותפיה כדי להביא טכנולוגיות חדשות לפלטפורמה, עבור גיימרים, אוהדי ספורט או משתמשי דור Z. כזה הוא השילוב של Sye, טכנולוגיית פריים וידאו עם השהיה נמוכה שתועיל ללקוחות LG שצופים בספורט לצפות בשידור חי. טלוויזיות LG מספקות סטרימינג HDR של נטפליקס ובדיוק פתחו את גרסת הבטא למשחקי נטפליקס בטלוויזיה, ועם השקת מסכי הלייף סטייל לדור ה-Z, החברה עבדה עם יוטיוב כדי להפוך את Native Touch UX לזמין עבור האפליקציה בדגמים כמו StanbyME.
הודעה לעיתונות
אני לא מבין למה LG וסמסונג מתעקשות על גרסאות משלהן לטלויזיות החכמות. מה הבעיה לשים אנדרואיד וזהו? הם סתם מגבילים את המשתמשים עם המערכות שלהן שגם ככה אין להן תמיכה באפליקציות רבות כמו באנדרואיד טיוי.