רוב המסכים שאפל (Apple) נוהגת לעשות בהם שימוש ובפרט דגמי ה-iPhone השונים היו מצויידים עד כה בפאנלים מסוג LCD. מכשיר ה-iPhone X הוא הראשון של החברה בעל פאנל מסוג OLED. מכיוון שמדובר בפאנל שונה בעלת תכונות שונות מאלו אליו מורגלים לקוחות החברה, העלתה אפל דף תמיכה שמסביר מהם החסרונות והיתרונות של מסך שכזה.
נראה כי מטרת הדף היא ‘לתאם ציפיות’ עם הרוכשים החדשים של מכשיר הדגל שעלותו מתחילה ב-1,000 דולר. בחברה משבחים כמובן את יתרונות הטכנולוגיה כמו הבהירות הגבוהה, השחורים העמוקים והצבעים העזים אותם ניתן להשיג ועוד, אך מונים בפני הלקוחות גם את החסרונות כמו שינוי הצבע שמתחרש בעת הטיית המכשיר: “כאשר מביטים על מסך OLED באופן לא ישיר, ניתן להבחין בשינויי גוונים וצבע. מדובר בהתנהגות תקינה ואלו מאפיינים של מסכי OLED”. תופעה שקיימת, אם כי בצורה חריפה יותר במכשיר ה-Pixel 2 XL.
כמו-כן בחברה מזהירים את הלקוחות מבתופעת הצריבה שמאפיינת פאנלים מסוג זה כשבדף מצויין “תופעת ה’צריבה’ או ‘שימור התמונה’ היא כאשר מוצגות על המסך שאריות של התמונה הקודמת… תופעה זו יכולה להתרחש במקרי קיצון כאשר מוצגת אותה התמונה למשך זמן ממושך במסך בעת שימוש בבהירות גבוהה”. בחברה ממליצים להקטין את זמן הנעילה האוטומטית, לעשות שימוש ביכולת הבהירות האוטומטית וכן להימנע בכלל מהצגה של תמונה קבועה בבהירות מקסימלית.
נדמה כי אפל מכינה את הקרקע לבעיות שיכולות לצוץ אצל הלקוחות ולמזער את כמות התלונות.
אז אפל אומרת שהם משלמים 1300$ בשביל מכשיר מוגבל
עם מסך דפוק שיחזיק שנה ואף אחד לא ירצה לקנות יד שניה?
מי קונה אייפון יד שנייה – רק חדש מהניילונים
נו אתה מיליונר אבל לאן הולך המכשיר הישן שלך?
ככה זה מסכי אולד גם מסכי טלוויזיה מתקדמים זה ככה
אז אם זה ככה אז שיחפשו אותי בסיבוב,לסוני שלי יש מסך יותר טוב וללא פסים שרופים בחצי המחיר,פריירים לא מתים רק מתחלפים
אפל זו חברה רצינית שלמרות תאוות הבצע שלה גם מונעת מעצמה תלונות ותביעות וגם נותנת שירות טוב יותר מכל חברה אחרת.
תראה ביוטיוב כמה בעיות יש למכשיר ואז נראה אותך עוד אומר שזאת חברה רצינית