בשדה המתרחב של המציאות המדומה, מתפתחות המון טכנולוגיות חדשות שעלולות לקשור אותנו, ולפעמים זה יכול להיות מאתגר לעקוב אחרי כל הפיתוחים החדשים. ובתוך כל אלה, Gamelight זכתה ככוח משמעותי, והפכה במהירות לפלטפורמה הגדולה ביותר לרכישת משתמשים במשחקי נייד ברחבי העולם.
תוכן פרסומי
הכירו את Gamelight, פלטפורמת שיווק מהפכנית המופעלת על ידי AI. פלטפורמת הנתונים החדשנית הזו מחברת בין גיימרים למפתחי משחקים דרך פלטפורמות הממליצות על משחקים שהיא יוצרת בעצמה. כבר בשנתה הראשונה, הפלטפורמה זכתה בפרס “הכלי הטוב ביותר של AI” בפרסי dotComm. זוהי תחרות בינלאומית המכירה בהישגים מצוינים ביצירתיות ברשת ותקשורת דיגיטלית. גם אינדקס של AppsFlyer דירג את הפלטפורמה במעמד גבוה במיוחד, באינדקסים מסוימים של הכוח והנפח, וזאת לאחר הענקים כמו Google ו-Meta.
האלגוריתם של AI
בעולם המהיר והדינמי של שיווק הנייד הגלובלי, Gamelight עלתה ככוח דומיננטי. הסוד? האלגוריתם. האלגוריתם מנתח מאגר נתונים רחב הכולל נתונים דמוגרפיים של גיימרים והיסטוריות משחקים קודמים. הבנה רחבה זו מאפשרת ל-Gamelight להציע המלצות אישיות המתאימות באופן אמיתי לכל שחקן, וזה מביא לבסיס משתמשים נאמן ואפשרויות גבוהות של מיזוג למוציאי משחקים.
שיפור חוויית המשחקים הניידים
מטרתה של Gamelight היא להעלות את שביעות הרצון של המשתמש ולספק חוויות משחקים שאין להם תחרות. היא עובדת על הארכת זמן המשתתפות של השחקן: הפלטפורמה ממליצה על משחקים אישיים ומשפרת את חוויות המשחק, מעודדת התמדת השתתפות ושביעות רצון.
אסטרטגיות שימור משתמשים משופרות: באמצעות זיהוי גורמים שמשפיעים על שימור המשתמש, האינטיליגנציה המלאכותית פותחת אסטרטגיות לשמירה על נאמנות השחקן, מה שמביא לגידול בערך החיים ובשיעורי שמירה.
המלצות: שיפור גילוי המשחקים
אסטרטגיות משופרות לשימור המשתמש: על ידי זיהוי גורמים המשפיעים על שימור המשתמש, האינטיליגנציה המלאכותית מציעה אסטרטגיות לשמירה על נאמנות השחקן, המובילות לגדילה בזמן השימוש.
שיפור גילוי המשחקים: המלצות אישיות מבטיחות שהשחקנים יגלו משחקים התואמים לענייניהם, וזה יביא לחוויות משחק מעודנות.
היתרון של AI בשוק המתחרה
שוק האפליקציות הניידות הוא שוק מאוד תחרותי. אך פלטפורמת ה-AI של Gamelight נותנת להם יתרון תחרותי. במחקר בשיתוף עם GOAT Games, פלטפורמת Gamelight הצליחה להוביל על המתחרים.
המטרה הייתה לשפר את נראותו של כותר RPG ה-“Bloodline: Heroes of Lithas” בארצות הברית ובממלכה המאוחדת. ביום השביעי של הקמפיין, המפרסם קיבל תשואה של 43% (החזר על השקעת פרסום). עד יום ה-30, המספר הוכפל ל-86%. בשילוב של אלגוריתם AI מתקדם של Gamelight, ניתן היה לעבור את מטרת ה-ROAS ביום 30 ב-162%. בנוסף, Gamelight הצליחה לספק עלייה של 410% ב-ARPU ביום 30 בהשוואה למה שהשותף שלה ישיג בדרך כלל דרך פלטפורמות פרסום אחרות.
המספרים הללו לא משקרים והם הסיבה לזכיית Gamelight בקטגורית התחרותית “הפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק נייד”, והם עולים על מתחרים כמו AppsFlyer, Liftoff, PLAYSTUDIOS, AdTheorent ו-Adjust. ההכרה הזו משמשת להשפעתה המיוחדת של Gamelight על תחום טכנולוגיית שיווק הנייד, הודות לשימוש היעיל שלה ב-AI.
בדקו את gamelight.io למידע נוסף.