מספר רוכשים של מכשיר הגלקסי אס 3 מרחבי העולם מדווחים כי מכשיר הדגל אותו רכשו במיטב כספם מסרב להידלק. על-פי רשמים ראשוניים נראה כי התקלה מתרחשת בעקבות כשל ברכיב זיכרון ה-NAND וכרגע לא ברור מה היקף התופעה, אולם היא אינה מוגבלת לאזור מסויים בעולם וכך נרשמו מספר מקרים גם בישראל.
השבתה פתאומית
בפורום המפתחים XDA ניתן למצוא ‘שרשור‘ באורך של יותר מ-100 עמודים, בו גולשים מאזורים שונים בעולם מספרים על תופעה דומה, רובם אף מציינים כי הדבר התרחש לא בעת צריבה של גרסת רום מותאמת אישית אלא עם גרסת הרום הרשמית ולמכשירים בני חמישה חודשים ומעלה. בפורום מנסים לאסוף רמזים בנוגע למכנה המשותף לתקלה, אך כרגע נראה כי לא מדובר בסדרת ייצור או בכזו שיוצרה מפעל מסויים בעולם.
נראה כי התופעה לא מדלגת גם על ארצנו ומדיווח שקיבלנו מגולשת בשם הדס אשר רכשה את מכשיר הגלקסי אס 3 בסלקום ביוני השנה – המכשיר בוקר אחד ‘סירב להידלק’, מכיוון שהמכשיר עדיין נמצא תחת אחריות היצרן פנתה הדס למרכז שירות של סלקום, אולם חזר לאחר מספר ימים כשהוא עדיין אינו תקין. בפני הדס נטען על-ידי נציגי המפעילה הסלולרית כי התקלה לא מכוסה במסגרת אחריות היצרן מכיוון שהתקלה נובעת בעקבות ניסיון צריבה של רום שלא דרך גורמים רשמיים.
כאשר בסלקום סירבו בתוקף לעזור, הלקוחה המאוכזבת ניסתה לפנות לסאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל ובחברה לקחו את המכשיר לבדיקה ואכן פסקו כי מדובר בנתק בלוח האם, דבר (שלטענתם) יכול להעיד על צריבה כושלת. לאחר הצגה של כתבות ודיווחים מהעולם הוסכם להחליף את לוח האם התקול ולשלוח אותו למעבדה המרכזית בקוריאה, במידה וימצא כי אכן התקלה לא נגרמה ביוזמת הלקוחה וכי מדובר בכרטיס תקול לא תחוייב הדס בעלות התיקון. על-מנת לבדוק את היקף התופעה בארץ נפתח שרשור בנושא גם בפורום iAndroid הישראלי בו, נכון לכתיבת שורות אלה, משתמש נוסף אחד דיווח על מקרה דומה.
אף מכשיר אינו חף מבעיות כלל וכך גם מכשיר הגלקסי אס 3, אשר עושה חיל מבחינת מכירות, כרגע נראה כי מדובר באחוז קטן מכלל המכשירים ואנו מקווים כי לכלל המשתמשים אין סיבה לדאגה.
מסמסונג נמסר: ” אנחנו פועלים על מנת להבטיח שכל עדכוני התוכנה יהיו זמינים מוקדם ככל האפשר בכל המדינות. על מנת להבטיח ללקוחותינו את מחויבותנו המלאה לספק להם חווית טלפונית חלקה וללא תקלות, אנחנו מתכננים לשחרר עדכון תוכנה בהקדם.”
אני קניתי את הגלקסי באפריל 2013 לפני כחודש-חודשיים הוא פתאום נכבה ככה סתם ובמשך כמה שעות טובות לא הצלחתי להדליק אותו וכל מה שהיה בו זה הבהוב של של הטלפון ואז זה הסתדר מעצמו.. בשבוע האחרון בנוסף לזה קרתה תופעה נוספת שהטלפון פשוט נתקע לכמה דקות נכבה ונדלק מעצמו והבטריה מתרוקנת לגמרי (מ76 אחוז ל1%) ועכשיו הטלפון לא נדלק לי בכלל
Htc נכבה באופן פתאומי
זה קרה לי גם ב htc 610, שקניתי לפני שבועיים. המכשיר נכבה ולא נדלק. זוועה.
היום לצערי קרה לי בדיוק את אותו הדבר.. המכשיר בבעלותי יותר משנה ואיך שקמתי בבוקר המסך של ההתחלה זה כול מה שראיתי… אשמח אם יצרו איתי קשר בנוגע לתביעה פתרון הבעיה !
adidavid7.il@gmail.com
מצטרפת למאוכזבים..גם מכשיר הגלאקסי 3 שלי ושל עוד שתי חברות שבק חיים באופן פתאומי ללא אחריות מהחברה מה שאומר החייאה בעלות מאות שקלים!! ואובדן כל הזיכרונות שהיו על המכשיר!! מבאס!!
קניתי 3 ניידים גלקסי 3 מוואלה לאחר שנה וחודש המכשירים לא דלקו התקשרתי לוואלה הפנו אותי למעבדה של סלדון סלדון מפנה ליבואן רון ליט כיום הוא מיבא של L.G לאחר שבועות וחודשים של המתנה הפנו אותי ליבואן המורשה סאני אך זה טוען שהבעיה ידועה והיבואן רון ליט אמור לטפל במכשירים מול היצרנית אני מבקש מכל הקונים מוואלה ורון ליט לפנות אלי במייל לדרוש פיצוי שכספנו וזמנו לא הפקרו ולא צריכים להעניש במוצר פגום עם זמן שימוש מוגבל וכספנו ירד לטמיון סה”כ האמנו ביצרן ובוואלה
וביבואן נדרוש לקחת אחריות מדובר בהמון כסף
גם אני באותה בעיה של טלפון שלא נדלק
ועדיין באחריות של יצרן שמתנער כמובן מטענות צכוחכות
Samuel
Apex@gmail.com
גםגם לי המכשיר מת היום באופן פתאומי ובשירות תיקונים טענו שהכרטיס הלך בעיה ידועהלמכיר גלקסי S3
לא המליצו לתקן
גם לי זה קרה. המכשיר כבה פתאום וסירב להידלק. המכשיר חדש, קניתי אותו לפני חודשיים!!! והוא עדיין במסגרת האחריות אולם המשווק טוען שעליי לשלם על התיקון.. הזוי. אשמח להצטרף לתביעה אם אכן אושרה כזו. טובה
אוףףףףף! גם לי קרה!!!
אני רכשתי 3 מכשירי גלקסי S3 בתחילת 2013 .
אחד מהם לא עובד ונתקע – שילמתי על התיקון (כולל שבר מסך ) 980 שח+שירות תיקונים לשנתתים בעלות 480 שח-בשורה התחתונה לא הצליחו
לתקן את המכשיר- 7 פעמים .!!! המכשיר סובל מאותה תקלה של תקיעות עד שהוא נתקע לגמרי לאחר כמה ימים !!!
במהלך סופה”ש גם לי קרה מה שכולכם מספרים.
מסתבר שהיום פורסמה בקשה לאישור תביעה ייצוגית על הכשל הזה.
לא צריך “להצטרף” באופן אקטיבי, אם הבקשה תאושר והתביעה תתקבל ביהמ”ש יקבע מנגנון פיצוי לכולנו.
שיהיה לנו בהצלחה!
הנתבעים המרכזיים הם סאני תקשורת.
כל מי שרכש אצל יבואן שאינו רישמי כדאי שיבדוק האם התביעה מכסה גם אותו.
הלך היום בצהריים….תיקון באזור המרכז?
גם לי זה קרה אתמול, המכשיר לא נדלק בכלל, וקניתי אותו לפני שנה. גם אני אשמח להצטרף לתביעה!
וואלה שופס יכולים לשכוח ממני שאקנה דרכם עוד.אפילו לא עונים.
מעניין שרוב המכשירים ששבקו נמכרו לקראת סוף 2012 תחילת 2013. ביקרתי בסניף סמסונג בגרנד קניון חיפה והטכנאי ברגע שראה מרחוק את צבע הנייד (שחור אפרפר) מיד אמר לי :”מה זה סינדרום המוות הפתאומי”? שאלתי אותו איך הוא יודע? ותשובתו “לפי הצבע”.קניתי אותו דרך וואלה שופס והם בכלל לא ענו לפניות שלי.הוא אמר לי שעלות התיקון היא 1200 שקל (כשחדש ניתן לרכוש דרך זאפ ב 1499 נכון ללפני חודש).והוסיף:”אנחנו לא שייכים לסמסונג”. כדי לעשות סדר בבילבול .הנה תשובתו של אחד הסוכנים של סאני:
מאת:
Matan Miller
matan.m@samsung.com
ערב טוב,
1. לסמסונג יש יבואן רשמי ומורשה אחד בארץ למוצרי הסלולר,
כל מוצרי הסלולר טרם גלקסי S5 – סאני תקשורת
החל ממכשיר ה- S5 וקדימה – סאני תקשורת ומפעילות הסלולר (פרטנר, סלקום ופלאפון)
2. כל מעבדה פרטית ואו יבואן פרטי (מקבילי) שמוכר מוצר של סמסונג, איננו יבואן רשמי ואיננו מעבדה רשמית ומוסמכת מטעם סמסונג
3. לסמסונג יש רק מעבדה רשמית ומורשת אחת והיא המעבדה של סאני תקשורת
4. על מכשירי הסלולר שנמכרים דרך היבואן הרשמי (סאני תקשורת), ישנה מדבקה כחולה שמעידה שהמוצר נרכש באחריות היבואן הרשמי
5. סאני תקשורת, מעניקה אחריות על המוצרים שנמכרים דרכם בלבד. אף פעם הם לא לקחו אחריות ולכן לאמור שהם הפסיקו לקחת אחריות, לא מדויק
6. במייל הראשון שעניתי לך, השבתי “שעל פי המדינות אנחנו פועלים בישראל ..” – מתנצל שלא הובהר שאינני היבואן/נותן שרות או כל גוף אחר
7. כפי שציינת, מכשירך נרכש בוואלה שופס. אי לכך, וואלה שופס צריכים לספק לך את הפתרון במסגרת אחריות היצרן
8. כפי שציינתי במיילים הקודמים, ההחלטה בנוגע למחיר (התיקון)נתונה בידי סאני תקשורת ובהתאם להחלטתם
תודה,
מתן
גם אני רכשתי מוואלה שופ ובגלל שעברה האחריות אין עם מי לדבר…
הטלפון שלי מת גם כן, לא נדלק בכלל. ראיתי כאן מישהו פירסם חברה בחיפה שמטפלת בתופעה.
פניתי אליהם ומתברר שיש להם מבצע עד סוף החודש, תיקון עלה לי 150 ש”ח בלבד.
הטלפון שלי גם שבק חיים היום איפו ניתן לתקן את הטלפון במחיר סביר באזור חולון
וגם אני אשמח להצטרף לתביעה רכשתי את הטלפון לפני שנה ו5 חודשים דרך אופיס דיפו
וזה כבר פעם שניה שהוא שובק חיים בפעם הראשונה קרא אחרי 10 חודשים תיקנו במסגרת האחריות
היום הם טוענים שאין אחריות ולכן התיקון חל עליי אשמח על המלצה על מקום לתיקון
MAIL@MSARCHI.COM
איפו בדיוק בחיפה מטפלים בתופעה?rahel147
גם לי הנייד מת פתאום ורק לפני שבועיים נגמר לי האחריות .נאמר לי שלתופעה הזאת גורם המיקרו פלאש שיש לו פגם סידרה של מספר ניידים וסמסונג מודעת לתופעה. מעוניין גם להיות חלק בתביעה.
אני רואה שרק לי אמרו שבכלל אי אפשר לתקן, אז אם למישהו יש המלצה על מקום טוב ולא מאוד יקר במרכז אשמח לשמוע.
אני הלכתי לאנדרואיד חנות בת”א והם תיקנו לי ב600..למישהו בשם ליאור הוא לוקח את זה למעבדה בצפון.
תיקנו לי ושידרגו לי לגרסה 4.3 בנתיים הוא בסדר אבל יש מלא תקיעות כאלה הוא לא חלק כמו שהיה:(
תודה רבה :)
מעניין למה אמרו לי שזה לא בר תיקון…
גם הגלאקסי שלי מת פתאום. בהתחלה אמרו שיעלה 550 שקל לתקן אותו ואז הודיעו לי שהוא לא בר תיקון :(
יש תביעה..?
גם לי הטלפון קרס ונאלצתי לתקן אותו ב600 שקלים אני מעוניינת להצטרף לתביעה
אבל היה ניתן לתיקון?
כי לי אמרו שהוא אבוד…
שלום לכולם,
איפה בודקים לגבי התביעה?
ואם קיבלתי את הנייד בעבודה (בעלות אפס) , אך נמחקו לי כל המספרים/תמונות/סרטונים וכו’ אין עילה לתביעה?
יוליה