מספר רוכשים של מכשיר הגלקסי אס 3 מרחבי העולם מדווחים כי מכשיר הדגל אותו רכשו במיטב כספם מסרב להידלק. על-פי רשמים ראשוניים נראה כי התקלה מתרחשת בעקבות כשל ברכיב זיכרון ה-NAND וכרגע לא ברור מה היקף התופעה, אולם היא אינה מוגבלת לאזור מסויים בעולם וכך נרשמו מספר מקרים גם בישראל.
השבתה פתאומית
בפורום המפתחים XDA ניתן למצוא ‘שרשור‘ באורך של יותר מ-100 עמודים, בו גולשים מאזורים שונים בעולם מספרים על תופעה דומה, רובם אף מציינים כי הדבר התרחש לא בעת צריבה של גרסת רום מותאמת אישית אלא עם גרסת הרום הרשמית ולמכשירים בני חמישה חודשים ומעלה. בפורום מנסים לאסוף רמזים בנוגע למכנה המשותף לתקלה, אך כרגע נראה כי לא מדובר בסדרת ייצור או בכזו שיוצרה מפעל מסויים בעולם.
נראה כי התופעה לא מדלגת גם על ארצנו ומדיווח שקיבלנו מגולשת בשם הדס אשר רכשה את מכשיר הגלקסי אס 3 בסלקום ביוני השנה – המכשיר בוקר אחד ‘סירב להידלק’, מכיוון שהמכשיר עדיין נמצא תחת אחריות היצרן פנתה הדס למרכז שירות של סלקום, אולם חזר לאחר מספר ימים כשהוא עדיין אינו תקין. בפני הדס נטען על-ידי נציגי המפעילה הסלולרית כי התקלה לא מכוסה במסגרת אחריות היצרן מכיוון שהתקלה נובעת בעקבות ניסיון צריבה של רום שלא דרך גורמים רשמיים.
כאשר בסלקום סירבו בתוקף לעזור, הלקוחה המאוכזבת ניסתה לפנות לסאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל ובחברה לקחו את המכשיר לבדיקה ואכן פסקו כי מדובר בנתק בלוח האם, דבר (שלטענתם) יכול להעיד על צריבה כושלת. לאחר הצגה של כתבות ודיווחים מהעולם הוסכם להחליף את לוח האם התקול ולשלוח אותו למעבדה המרכזית בקוריאה, במידה וימצא כי אכן התקלה לא נגרמה ביוזמת הלקוחה וכי מדובר בכרטיס תקול לא תחוייב הדס בעלות התיקון. על-מנת לבדוק את היקף התופעה בארץ נפתח שרשור בנושא גם בפורום iAndroid הישראלי בו, נכון לכתיבת שורות אלה, משתמש נוסף אחד דיווח על מקרה דומה.
אף מכשיר אינו חף מבעיות כלל וכך גם מכשיר הגלקסי אס 3, אשר עושה חיל מבחינת מכירות, כרגע נראה כי מדובר באחוז קטן מכלל המכשירים ואנו מקווים כי לכלל המשתמשים אין סיבה לדאגה.
מסמסונג נמסר: ” אנחנו פועלים על מנת להבטיח שכל עדכוני התוכנה יהיו זמינים מוקדם ככל האפשר בכל המדינות. על מנת להבטיח ללקוחותינו את מחויבותנו המלאה לספק להם חווית טלפונית חלקה וללא תקלות, אנחנו מתכננים לשחרר עדכון תוכנה בהקדם.”
הערת אגב: בעייה זו הינה גורפת לכל סוגי המכשיר של סמסונג(גלאקסי, נוט, וכדומה)
הייתה לי אותה הבעייה במכשיר גלאקסי S3
אתמול בבוקר (לאחר כ- 14 חודשי עבודה, חודשיים לאחר גמר האחריות -:( המכשיר סירב להידלק.
לאחר מספר בירורים נמצאי כי זו תופעה ידועה בשם Samsung Sudden Death – SDS
רק חבל שלא מיידעים את ציבור הלקוחות מבעוד מועד.
בכל מקרה, בכל המקומות אליהם פניתי הפתרון היה להחליף את שבב הזיכרון “שבב EMMC”.
מספר בעיות עם פתרון זה:
1. מתעסקים עם רכיבים בתוך המכשיר דבר שהינו פתח לגרימת בעיות אחרות.
2. בדרך כלל מחליפים בשבב מאותה סידרה
3. בכל מקרה לא מבטיחים כי התקלה לא תחזור על עצמה.
4. מחיר יקר
ולכן חיפשתי פיתרון אחר, ומצאתי חברה אשר ברוב המקרים מסוגלת לטפל בבעיה זו
ללא החלפת הרכיב !!!, אלא ע”י פירמוט הרכיב מחדש.
מכיוון שהיה לי חשוב להחזיר את המכשיר למצב תקין בהקדם האפשרי,
מבלי שיחליפו רכיבים במכשיר ללא כל צורך אמיתי,
היום בבוקר נסעתי לחברה, ולאחר שעתיים קיבלתי את המכשיר עובד כמו חדש. -:)
יתרונות פיתרון זה:
1. זול יותר לפרמט רכיב מאשר להחליפו.
2. לא מתעסקים לך במכשיר יותר מדי, ולכן הסיכוי לפגום ברכיב אחר קטן.
3. השירות של חברה זו הוא מהיר מאוד.
4. יש להם אפשרות לקבל בדואר את המכשיר והם יחזירו אותו בדואר חוזר באותו היום/או למחרת.
מומלץ בחום !!!
להלן פרטי ההתקשורת:
http://www.celltiv.com
04-8434068
support@celltiv.com
https://www.facebook.com/CellTiv
דיברתי איתם והם נשמעים רציניים. אגיע לשם מחר לתיקון ונראה אם השיטה עובדת גם אצלי…
תודה למפרסם, התקשרתי ודיברתי עם המנהל שם באמת רציני מאוד וקבעתי איתם
וואי גם לי זה קרה שלשום ואני יומיים בלי פלאפון רצו 600 ש”ח לתיקון. מה זה? אני יכולה לקנות פלאפון חדש במחיר הזה!!!! ומי מבטיח לי שזה לא יקרה שוב?!
אותה בעיה של “דום לב” מוכן להשתתף בתביעה יצוגית
סמסוג חייבת למצוא פתרון לבעיה
גם לי הגלקסי 3 שבק חיים ובפתאומיות היום.
גם אני קניתי מכשיר גלאקסי 3 לפני שנה ו3 חודשים וגם אצלי הוא מת פתאום. מעוניינת להשתתף בטביעה ייצוגית. אך לא הבנתי מי פה מארגן אותה?
הי שמי ליז וגם הטלפון שלי הפסיק לעבוד פתאום. הייתי באמצע לכתוב הודעה ואז הוא נתקע. אחרי שכיביתי אותו על מנת להפעיל מחדש הוא נתקע על הכיתוב של סמסונג ומאז הוא “לא התעורר לחיים”.
אשמח אם למישהו יש פיתרון. כמו כן אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית.
גם לנו הלך הגלקסי 3. בגלל תקלה של גלקסי3 בכל העולם מעוניין להצטרף לתביעה ייצוגית.
Shaiofra@gmail.com
אשמח גם כן להצטרף לתביעה.
shiralmasi@walla.com
אתמול שני מכשירים של סמסונג שבקו חיים אצלנו גלקסי S3 וגלקסי טאב 3 (מוזר שהטאבלט שווק חיים למרות שהתופעה לא תקפה לגביו) הגלקסי S3 נרכש בנובמבר 2012 לפני שנה וחמישה חודשים והטאבלט ביולי 2013 לפני תשעה חודשים
לגלקסי S3 נגמרה האחריות לפני 5 חודשים ולטאב יש אחריות לשלוש שנים
גם אני בקלחת הזו. לפני שבועיים המכשיר שלי S3 שבק חיים ללא סיבה. לא עדכנתי גרסה (אין לי מושג איך עושים זאת) ולא עדכנתי כלום. המכשיר נרכש דרך OFFICE DEPOT לפני שנה וחצי והם מתנערים מאחריות. כל מעבדה שפניתי אליה מבקשת 600 ש”ח לתיקון. מוכן לשלם אבל הם לא מוכנים לתת שום אחריות לתיקון. מה עושים הלאה???
תבדוק את הבטריה אם היא לא נפוחה קצת אני החלפתי בטריה וזה בסדר
המכשיר שלי גלקסי S3 מת לפני 8 שעות.
טכנאי קבע שמדובר ב-FLASH הפנימי והחלפתו תעלה 600 ש”ח.
לאחר שקראתי רבות על המוות הפתאומי, אין לי ספק שמדובר בכשל תכנוני ועל היצרן לקחת אחריות ולהחליף לכל הלקוחות את המוצר.
המכשיר שלי נרכש לפני שנה וחצי במחיר של 3,500 ש”ח.
חחח הרכיב הזה שווה 50 שקל מאיבי וכדומה..
המכונה שמוציאה את הישן ומחליפה אותו בחדש (מן מלחם בצורה של פן עם אדים חמים)
עולה 50 שקל -בואנה אחלה כסף הטכנאות…
וברור שמעוניין להצטרף לתביעה
לפני שבוע בנייד פשוט קרס ולא נדלק, מה עושים?
כבר שבוע אני בלי טלפון……
גם אני הצטרפתי לחבורה מאמש.
חזרתי מטיול עם חוויות ששמורות בגלאקסי ובעת החיהור למטען הוא שבק חיים. הטכנאי במעבדה אומר שהבעיה של פלש והלך כל הזיכרון.
האם לא ניתן לשחזר?
השרשור כאן כמו חול ואין מה לאכול, כולם פקה פקה אבל אפ אחד לא מרים את הכפפה. מה קורה לכם!!, וואלה אם לי היה מושג בנושא תביעה ייצוגית הייתי יוזם.
אגב עוד משהו שלא נראה לי. ביקשתי שיחזירו לי את לוח האם הישן התקול, הם סירבו בטענה שהתיקון לא כולל את הלוח הישן אלא רק החלפת לוח. נראה לי טענה מאוד לא מקובלת .
היי
לי קרתה אותה תקלה איום ונורא המצב הזה של הסמסונג היום:(
אחרי כמה ימים שקרתה לי תקלת “המוות הפתאומי” מצאתי את המחיר הזול ביותר לתיקון ב-350 שקלים באיזור חדרה, אחרי יום החזירו לי את המכשיר ועד עכשיו עובד לי פיקסססס!!! ממליץ בחוםםםם!!:)
רוצה גם להיצטרף לתביעהה!!!
כל המעוניין לשמוע על פתרון התקלה יכול לפנות אליי:)
SAAR183@WALLA.CO.IL
בהמשך למה שכתבתי שכחתי לציין שגם אני מעוניין להצטרף לתביעה
Viczan@zahav.net.il
לצערי גם לי קרה מיקרה ה sds ב note2. המכשיר אצלי 8 חודשים והחברה שממנה רכשתי את המכשיר טוענת שהמכשיר נפל לי ובגלל זה קרתה התקלה.למעשה היא מתנערת מהאחריות שיש לי למכשיר וביקשה עבור התיקון לא פחות מ 850 שח. כנראה שאין לי ברירה אלא לשלם. למי שיש נסיון עם התקלה הזו שייעץ לי מה לעשות, והאם יש קייז לתתבוע את החברה בבית הדין לתביעות קטנות?
ראיתי שפה לא מחלפים רכיב :
https://www.youtube.com/watch?v=i-F1ZjLvURU
היי חברים צילמנו מדריך שבאמת תדעו מה מחליפים במקרה של מוות פתאומי למכשיר
https://www.youtube.com/watch?v=iczr0LpLBuw
טוב תראו אולי אתם מתלוננים על כך ביגלל שזה עלה לכם איזה 2,000 אבל בישבילי זה לא טלפון הוא “מת מוות פתאומי” ב16.12.13 ובשבלי זה התאריך כי עצוב בשנה. בישבילי הגאלקסי זה הבסיס לחיים שאפילו אי אפשר להסביר אז אם מישהו יכול בבקשה לעזור למצאו דרך להדליק אותו שישלח למייל: kerenosh002@walla.com