חודש נובמבר הפך לחגיגת צרכנות של ממש, כשאתרי מכירות רבים, כמו גם בתי עסק שונים, מציעים מבצעים אטרקטיביים בתקופה זו. מי שמעדיף לבצע את הקניות ברשת, ודאי נתקל בלא מעט אתרים שמציעים את אותה סחורה במחירים שונים. עד כמה שהתחרות טובה לצרכנים, היא מאוד מבלבלת. הנה חמישה תוספי כרום שיעזרו לכם לעשות קצת סדר בבלגן.
Honey
במסגרת קידומי מכירות, האתרים מספקים מפעם לפעם קודים שונים המעניקים הנחה ללקוחות שמקלידים אותם. התוסף Honey לכרום אוסף את הקודים האלה וידע להציג אותם כשתרצו לקנות מוצר באתרי מכירות גלובליים, ביניהם אמזון. ניתן גם לבקש מהאתר שישלח לכם מייל ברגע שמחירו של מוצר מסוים ירד, אז תחסכו כסף ברגע שתרכשו אותו.
זאפ השוואת מחירים
אתר השוואות המחירים הישראלי זאפ השיק לא מזמן תוסף המתבסס על רשימת האתרים הישראליים ביניהם הוא משווה. בעת שתגלשו באחד מהאתרים ותצפו במחירו של מוצר כלשהו, יקפוץ לכם חלון מחלקו התחתון השמאלי של עמוד האינטרנט ובו תוכלו לראות מהו המקום הזול ביותר שבו אפשר לרכוש את אותו המוצר.
Keepa
התוסף הזה מתמקד בעיקר באתר אמזון ואינו מוסיף לחצנים או חלונות צפים בדפדפן. ברגע שתכנסו לצפות במוצר מסוים באמזון, בעמוד התיאור של המוצר תתקלו בחלון בו מוצג גרף המפרט את היסטוריית המחירים שלו. באמצעות השירות של Keppa תוכלו לקבל גם התראה בזמן שהמחיר ירד וכן לעקוב אחר מחירים שונים באזורים שונים בעולם.
Time Is Money
התוסף הזה יאפשר להבין כמה שעות עבודה השקענו בכדי שנוכל לקנות מוצרים שונים. בפעם הראשונה שתפעילו את התוסף תצטרכו להגדיר כמה כסף אתם מרוויחים. אחר כך, בכל פעם שיוצג מחיר באתרי המסחר השונים, אתם תראו לכמה שעות עבודה שלכם הוא מקביל. לנו זה עבד היטב בדולרים, עבור שקלים נדרשו עוד כמה ניסיונות.
PackageTrack
אחר ביצוע הרכישה כל שנותר הוא לחכות בסבלנות עד להגעת המשלוח. התוסף PackageTrack מאפשר לעקוב אחר המשלוחים באמצעות הזנה של קוד המשלוח לחלון התוסף. הוא תומך בחברות שילוח גדולות וידועות, ביניהן UPS, FedEx ו-DHL. לאחר מכן תופיע לכם טבלה שתרכז את כל המשלוחים הצפויים להגיע אליכם ואת הסטטוס שלהם.
ומה קונים?