זה לא סוד כי טוויטר (Twitter) מנסה למצוא דרכים חדשות להכניס כסף לקופה ואחרי שהיא כבר מאפשרת להעביר כסף בציוץ, כעת היא מוסיפה אפשרות לרכוש מוצרים ישירות מהסטטוס.

כפי שהכריזה בבלוג שלה, רשת המיקרו בלוגים בוחנת בימים אלה תוספת חדשה שתעודד גולשים לצייץ על מוצרים ושירותים ותאפשר לבצע דרכה את הרכישה. המוצר החדש עליו היא הכריזה הם עמודי מוצרים ומקומות (Product and place) שיכלול מידע, תמונות וסרטונים אודות המוצר, המחיר וגם גישה לביצוע הרכישה עם כפתור “Buy on Twitter”. לחילופין, המוכר, שבתחילה יהיה מדובר ברשת קמעונאית או חברות גדולות, יוכל לבחור האם להטמיע כפתור רכישה או רק לקשר לעמוד המידע או המכירה באתר חיצוני.

משם המשתמש יוכל לראות ולגשת ציוצים נוספים המציעים מוצרים או שירותים שונים המאוגדים תחת “אוספים” (collections), כמעין קטגוריות שונות בנושאים מסוימים עם המלצות משתמשים. ישנן כבר 41 חברות שהצטרפו לשירות אשר יציעו את מיטב מוצריהן. בשנה שעברה טוויטר כבר הציגה כפתור רכישה, אך זה הוטמע בסטטוסים מסוימים בלבד.

עוד חשפה טוויטר את Project Lightning, פלטפורמה חדשותית שתאפשר למשתמשים לעקוב אחר אירועים בעולם זאת במקום לעקוב אחר אנשים. כך לדוגמה ניתן יהיה לעקוב אחר הסטטוסים המרכזיים מאירועי ספורט, חדשות ועוד.

חידושים אלה ועוד יגיעו למשתמשים בהדרגה בשבועות הקרובים.

 

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.