חברת הכבלים הוט (HOT) הכריזה היום על הרחבה לשירות הטלוויזיה Next TV (נקסט טי וי) שהוצגה מוקדם יותר השנה החברה הכריזה על ערוצי תוכן חדשים ועל מחיר של 99 שקלים בתשלום חודשי.
החל מהיום תציע החברה גם את את השירות +Next TV, המהווה תחרות ישירה ב-‘סלקום TV’ וב-‘פרטנר TV’. השירות החדש כולל צפייה בערוצים הלינאריים, זאת בנוסף לתכני VOD השונים שיש להוט להציע. השירות מוזרם דרך ממיר ייעודי, כשכל התכנים מוזרמים דרך האינטרנט ולא דרך תשתית הכבלים.
במסגרת החבילה תציע הוט את ערוצי הטלוויזיה הישראלים, ובנוסף גם את ערוצי ספורט 5 וספורט 5+, יורוספורט, דיסקברי, לולי, ערוצים בשפה הרוסית וערוצי ויוה. תכני VOD יכללו, כחלק מהחבילה, את כל סדרות המקור של הוט כמו ‘מתים לרגע’, ‘ג’ודה’, ‘בתולות’ ו-‘אנחנו במפה’; סדרות HBO כמו ‘משחקי הכס’, ו-‘מד מן’; וכן תכנים לילדים, נוער ופעוטות. לקוחות החברה יוכלו להתחבר לערוצי צ’רלטון וערוצי ספורט 5 אחרים בתשלום נוסף. בסך הכל מציעה החברה בחבילה 35 ערוצים שונים ולמעלה מ-4,500 תכני VOD.
שירות +Next TV מוגבל בהשוואה לשאר השירותים של החברה שכן הוא ניתן לצפייה רק דרך ממיר ולא דרך מכשירים ניידים ועלות לכל ממיר נוסף הוא 29 שקל לחודש. הוט מציעה חבילות גם ללא ממיר המאפשרות צפייה רק דרך מכשירים ניידים: Next Total היא חבילה הכוללת תכנים בצפייה ישירה ללא ערוצים לינאריים במחיר של 49 שקלים לחודש ותמיכה בעד 2 מכשירים בו זמנית, ואילו חבילת Next IL מוצעת במחיר של 39 שקלים בחודש והיא מאפשרת צפייה בסדרות המקור של הוט בלבד.
בנוסף, הוט הודיעה על שיתוף פעולה עם קבוצת רמי לוי שיווק השקמה לשיווק מוצרי הטלוויזיה תחת המותג ‘רמי לוי TV’ המתבסס על פתרון Next TV. בסניפי רמי לוי תוצע חבילת טלוויזיה זהה בעלות של 89 שקלים לחודש וחבילה הכוללת גם אינטרנט במהירות של 30 מגה-ביט/לשנייה במחיר של 135 שקלים לחודש.
רשימת הערוצים הליניאריים כוללת את ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5+, יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD, ומגוון ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1+1, Nasha kino, 8TV, NHK.
https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3718901,00.html
ניסו לעלות עם עם הנקסט לפני כמה חודשים… לא הלך. עכשיו הכניסו לסרט את רמי לוי. חברים זה לא עוף בשקל… נראה יותר כמו עוף חצי אפוי… שירות שלא מאפשר להקליט, בלי ערוצי ילדים, בלי נטפליקס, בלי הקלטה אוטומטית של תוכן. וכשזה בא מחברה שעושקת את הלקוחות שלה כבר שנים זה בכלל מרגיז. רוצים לתת פייט לפרטנר ולסלקום. אני אסביר לכם איך עושים את זה. מורידים את המחיר של השירות המצ’וקמק שלכם מ-300 שקל ל-100 שקל, נותנים לאנשים ממירים חכמים -עם אנדרואיד טיוי ולא משנת אנו באנו. פותחים להם VOD בחינם ולא בתוספת של 35 ש”ח…. עלינו לא תעבדו עם מיתוגים מחדש – לשים כותרת של רמי לוי על מוצר לא יעבוד עלינו. ולמי ששוקל להצטרף ממליץ לו להסתכל באותיות הקטנות – 20 שקל עלייה במחיר כל שנה
סוף סוף תחרות.. נמאס מהמחירים של חברות הטלוויזיה. זה יגיע גם לאינטרנט אני מקווה