במסיבת עיתונאים הנערכה היום בת”א, הציגה סוני אריקסון ישראל את המכשירים החדשים שיגיעו ארצה. מנכ”ל ברס אלקטרוניקה, מיקי ברקן, נציגת החברה בארץ, הציג את האסטרטגיה המובילה את החברה העולמית. המכשירים החדשים של החברה יגיעו עד סוף השנה לארץ. בין המכשירים שהוצגו, נוכל למצוא את ה-Satio (מסך מגע מלא, 12MP מצלמה, Symbian S60), את Aino (מגע חלקי, מצלמה 8MP, שלט אלחוטי), Yari (סליידר עם חיישני תנועה למשחקים), W995 (סליידר מולטימדיה) T707 (צדפה עם מסך אחורי משנה צבעים) ו-2 מכשירים ירוקים מסדרת GreenHeart. בימים הקרובים נסקר כל מכשיר בנפרד עם תמונות ווידאו.
עדכונים בנושא:
- Sony Eircsson Satio בסיקור וידאו, בקרוב בישראל
- סוני אריקסון Satio בסקירת שטח, גם בוידאו (מעודכן)
- Sony Ericsson W995 מושק בארץ
- Sony Ericsson Aino בסיקור שטח
- וידאו: Sony Ericsson Yari עם חיישני תנועה למשחקים
- סוני אריקסון Aino ,Yari ו-Satio בהשקה רשמית בישראל, X10 בתמונות ראשונות בארץ
סוני אריקסון בישראל מסכמת שנה עם 20% נתח שוק
ומכריזה על Multimedia Unlimited
עולם סלולארי חדש
ברס אלקטרה תקשורת סלולארית בע”מ , נציגת סוני אריקסון בישראל, מסכמת היום שנה עם הישגים בפן המכירתי כמו גם בפן התדמיתי. החברה מודיעה היום כי על פי סיכומי 12 החודשים האחרונים, היא מחזיקה ב-20% מנתח המכירות, נתון המצביע כי למרות הקיטון הכללי בשוק, סוני אריקסון הצליחה לשמור על נתח השוק שלה תוך מימוש התחזיות שהוצגו ב-2008.
מיקי ברקן מנכ”ל ברס אלקטרה תקשורת סלולרית,נציגת סוני אריקסון בישראל מסכם “בשנה החולפת השיקה החברה 12 מכשירים בישראל המותאמים לסגמנטים שונים, אצל מפעילות הסלולאר- סלקום ואורנג’. לראשונה, השיקה החברה מכשירים בפלאפון. בחודש ינואר הושק מכשיר הדגל בתחום הצילום C905 באופן בלעדי בפלאפון, שאליו נוספו במהלך השנה, שני מכשירים נוספים שהושקו גם בקרב המפעילות האחרות.כל זאת ובנוסף למהלכי שיווק ייחודיים הותירו את סוני אריקסון בעמדת מובילות בקרב הצעירים בישראל בפרט ובעמדה מצוינת בשוק הישראלי בכלל”.
התקדמות דרמטית בערכי תדמית ואיכות
האסטרטגיה שהובילה גם השנה ברס אלקטרה, יבואנית סוני אריקסון, מתמקדת בצעירים, תוך דגש על ערך התרגשות וחדשנות. למכשירים שהושקו בקרב המפעילות השונות התווספו אפליקציות ראשונות מסוגן כגון Facebook במכשיר ה-C510, גלישה ישירה לאתר MTV ישראל, ועוד, שלוו בקמפיינים ייחודיים ואינראקטיבים שחידדו את הקשר של החברה לעולם הצעירים.
חברת TNS, מדרגת את מותג סוני אריקסון כמוביל בתחום החדשנות מבין כל יצרני מכשירי הסלולאר הנמכרים בארץ. החדירה המאסיבית והמובילות של החברה בקרב פלח שוק הצעירים, באה לידי ביטוי גם בקרב המבוגרים, המזהים את סוני אריקסון כמותג הצעיר ביותר, החדשני ביותר והמוביל במכשירי המוזיקה.
בזכות תכנים יוצאי דופן, עיצוב לא שגרתי וקמפיינים נועזים, שמרה סוני אריקסון בישראל על מובילות בקרב קהל הצעירים. נתונים שפרסמה חברת TNS מצביעים על עליה של 21% במידת המודעות למותג. עליה זו באה לידי ביטוי גם בקרב המבוגרים, המזהים את סוני אריקסון כמותג הצעיר והחדשני ביותר. הנתונים מצביעים על נאמנות למותג בקרב המשתמשים ועל הצלחה בקרב הקהל הצעיר החדש שנשבה בערכי המותג המגולמים במכשירים החדשים.
על פי סקר TNS עולה כי שני המהלכים השיווקים שתרמו באופן ניכר לעלייה במודעות למותג סוני אריקסון היו ההשקה הבלעדית של המצלמה הסלולארית, C905 ברשת פלאפון וקמפיין ה-Facebook של ה-C510 בפרטנר.
Multimedia Unlimited עולם חדש:
סוני אריקסון פותחת את השנה הקרובה עם בשורה מסעירה; Multimedia Unlimited. עד היום, מותג סוני אריקסון היה מזוהה עם שלושה עולמות תוכן- מוזיקה, צילום ו-Web. בתחילת חודש יולי 09 יושק לראשונה בארץ מכשיר הדגל- W995 המגלם את החוויה הסלולארית החדשה של סוני אריקסון- Multimedia Unlimited.
המונח Multimedia Unlimited מאגד בתוכו את שלושת העולמות של סוני אריקסון במכשיר אחד, תוך שמירה על הדגש הניתן לעיצוב ולכלי תקשורת יומיומיים. מעתה, לא נאלץ לבחור שכן המכשיר הסלולארי של סוני אריקסון יספק לנו את חווית המולטימדיה המלאה, שילוב של כל העולמות.
הרחבת חווית הבידור וחיבור מהטלפון לאביזרים ביתיים נוספים:
סוני אריקסון שמה לה כמטרה להרחיב את עולם המולטימדיה שמספק המכשיר הסלולארי, ולהפכו לנקודת התקשורת המלאה של המשתמש. במכשירים שיושקו החל מחציון השני של 2009 יהיו חיבורי WIFI & DLNA שיאפשרו למכשיר להתחבר לאביזרים ביתיים נוספים וכך להרחיב את חווית הבידור והשיתוף כמו שלא הכרנו בעבר. כך לדוגמא, ניתן יהיה לנצל את אפליקציית ה- Media Go™ להורדה וצפייה מיידית של סרט באורך מלא ובאיכות HD מהמכשיר הסלולארי לטלוויזיה הביתית.
חווית השיתוף בסוני אריקסון עוברת קפיצת מדרגה ומה שהחל בתחילת 2009 עם פייסבוק הופך להיות נחלת כל :
כל הרשתות החברתיות, אתרים לשיתוף קבצים , ובשונה מהמתחרים הכל בדחיפה, למסך ההמתנה.
Green Heart:
סוני אריקסון העולמית חשפה את סדרת ה- GreenHeart™ המעצימה את מחויבותה לנושא השמירה על הסביבה. מכשירים מחומרים מתקלים, מטענים מופחתי צריכת חשמל, עלונים מנייר מוסבים למדיה אלקטרונית, קופסאות המכשירים מוקטנות על מנת לחסוך בנייר, צריכת זרם מופחתת של המכשירים, צבעי מכשירים מחומרים “ירוקים” יותר. וכל זאת עם התחייבות של ענק של סוני אריקסון ולהמשיך להיות חברה ירוקה יותר.
השקת מכשירים ואביזרים חדשים בשנת 2009-10:
- עד סוף השנה יושקו דגמים חדשים רבים, בצורות שונות ובמערכות הפעלה מגוונות.
- יוצעו דגמים בטווחי מחיר רחבים Mid, High, Very High
- המכשירים יושקו בקרב שלושת המפעילות בארץ
לא כדאי לרכוש את הטאצ'ים של סוני אריקסון,כי זה הטאצ'ים הראשונים שלהם ויש איתם מלא מלא מלא בעיות.
אבל אם אתם בכל זאת רוצים לכו על הסטיו.
אני מת ליראות את הסטיו
אני מתה לקנות את הAINO זה נראה ממש טוב
אני מת לראות את הסטיו של ה 12 מגה בישראל אני הראשון במדינה שיקנה את זה…