כאתר הוידאו הפופולרי ביותר בעולם עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים, ליוטיוב (YouTube) אין כל צליל פתיחה או אנימציה המוצגת עם הפעלת הסרטון או האפליקציה, מיתוג מובן מאליו כאשר הדוגמה המוכרת ביותר היא כנראה צליל ה״טודום״ המפורסם של נטפליקס (Netflix) שהפך מזוהה לחלוטין עם החברה לאחר שהוצג ב-2013.
כעת מציג יוטיוב צליל פתיחה משלו. בחברה מתהדרים בתהליך החשיבה הארוך שהוביל ליצירתו של הצליל החדש, לצד האנימציה המלווה אותו. ביוטיוב סבורים כי היצירה הסופית משדרת ערכים של ״אנושיות״, ״חיבור״, ״ביטוי אישי״ ו״סיפור״, כאשר כל אחד ואחד ממרכיבי הצליל מייצג את הערכים הללו בצורה שונה.
בסופו של דבר מדובר בקטע באורך של כ-4 שניות שיופיע מעתה בעת הפעלת האפליקציה במזרימי מדיה וטלוויזיות חכמות. יוטיוב מבטיחה כי במהלך השבועות והחודשים הקרובים הוא יושמע במקומות נוספים, אם כי עדיין לא ברור בדיוק היכן. יוטיוב, כזכור, כבר ויתרה על רוב השקעותיה בתחום התוכן, כאשר הסדרה המצליחה ביותר שהופקה שם – קוברה קאי (Cobra Kai), נמכרה בשלמותה לנטפליקס (Netflix) ועושה חיל שם.
גאוני, ומי שלא ירצה את הצליל הזה שישלם 2$ לחודש.