יוטיוב (YouTube) החלה בבדיקות פנימיות לשירות חדש אותו היא מתכננת להציע למשתמשים: ערוצי טלוויזיה בשידור חי, תמורת צפייה בפרסומות. לפי הדיווחים, החברה מנהלת כעת משא ומתן עם ספקי תוכן פוטנציאליים לשירות זה, בהם אולפני טלוויזיה וקולנוע אמריקניים בולטים.
כמובן שיוטיוב היא לא הראשונה לחשוב על שירות כזה. לצופה האמריקאי זמינות כבר היום מגוון אפשרויות לצפייה בתכני טלוויזיה בחינם, בהם שירותים המובנים בתוך הטלוויזיות החכמות של סמסונג (Samsung) ושל LG, כמו גם מזרימי המדיה של רוקו (Roku). למעשה, אותן חברות מדווחות כי עיקר רווחיהן בתחום הטלוויזיה מגיעים משידור תכנים ופרסומות, ולא ממכירת מוצרי חומרה.
ליוטיוב יש כמובן ניסיון בתחום הפרסום, והיא מציעה בארצות הברית שידורי טלוויזיה תמורת דמי מנוי חודשיים ב-YouTube TV. המטרה היא לבנות מעין עמוד כניסה בו יוכל המשתמש לבחור בערוץ התוכן שמעניין אותו, בין אם מדובר בסדרות, בסרטים או בתכני טבע ומדע.
בינתיים אין פרטים מתי הניסוי הפנימי של יוטיוב צפוי להפוך למוצר של ממש, אם כי נראה שמדובר בעניין של חודשים ספורים. כמו כן, לא ידוע עדיין לגבי תכניות גלובליות להשקת השירות.
הלוואי שיהיה MTV! ולא נצטרך לשלם בשביל זה להוט או יס
חדשני מאד. ערוץ טלוויזיה עם פרסומות. כל הכבוד יוטיוב!!