שירות המוזיקה ספוטיפיי (Spotify) הכריז השבוע על שני הישגים פורצי דרך – האחד הישג גלובלי, והשני מקומי – אך רב חשיבות למשתמשים מישראל.
בהישג העולמי, ספוטיפיי הוא כעת שירות המוזיקה הראשון שחוצה את רף 100 מיליון המנויים המשלמים. החברה הצליחה בכך בזכות זינוק מרשים של 32 אחוזים בכמות המנויים בהשוואה לשנה הקודמת, מתוכם 2 מיליון בהודו, המדינה העצומה בה השיקה ספוטיפיי את שירותיה בחודש פברואר האחרון.
הנתון הזה מציב את ספוטיפיי בעמדת הובלה משמעותית מול התחרה Apple Music, לו 50 מיליון מנויים משלמים בלבד. בסך הכל, לרבות משתמשים המסתפקים במנוי החינמי, מדווחת ספוטיפיי על 217 מיליון מנויים ברחבי העולם.
באשר להכרזה המקומית, ספוטיפיי הודיעה כי השיקה גרסה עברית לממשק האפליקציה שלה, בכל הפלטפורמות עבורן היא זמינה: אנדרואיד, iOS, מחשבים אישיים וגם גרסת הדפדפן של השירות. בכדי לצפות בממשק העברי, יש להגדיר את השפה העברית כשפה הראשית של מערכת ההפעלה, והאפליקציה תוצג בשפה זו באופן אוטומטי. השקתו של הממשק המתורגם צפויה להימשך מספר שבועות, כך שחלק מהמשתמשים יכולים לצפות בו כבר עתה, ואחרים יאלצו להמתין עוד מספר ימים.