מוקדם יותר השנה הציגה אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי (Spotify) עיצוב חדש לעמוד הבית הנשען על תזרים עדכונים אישי, וכעת החלה החברה לאפשר לאמנים לקדם בו את התכנים שלהם – תמורת תשלום. הכלי החדש, Showcase שמו, הושק ב-30 מדינות, ישראל עדיין לא ביניהן, והוא מאפשר לאמנים והמייצגים שלהם לרכוש קמפיינים לקידום שירים או אלבומים.
קידום שכזה יופיע בתזרים העדכונים, לצד הבהרה כי מדובר בפרסומת בתשלום. מתוך הקידום ניתן יהיה להתחיל ולהאזין למוזיקה באופן מיידי, ואף להוסיף את השיר/אלבום לספרייה האישית.
מה שמייחד את הקמפיין בספוטיפיי לעומת אמצעי פרסום אחרים הוא היכולת להגדיר את קהל המשתמשים לפי העדפותיהם המוזיקליות, וברמה מפורטת יותר לפי מידת ההאזנות שלהם לשירי אותו אמן. ספוטפיי מגדירה מספר רמות כאלה, החל ממשתמשים שהאזינו לשיר כלשהו של האמן במהלך 28 הימים האחרונים, ועד מעריצים אדוקים שמאזינים לכמות גדולה של שירים בכל יום.
המלצתה של ספוטיפיי היא לתזמן קמפיינים בכדי לשמור על המומנטום של שירים ואלבומים חדשים. הזדמנויות נוספות לפרסום הן אירועים וחגים שונים, כאשר לכל אחד מהם הותאמו מסרים שיווקיים אותם ניתן לבחור בעת הזמנת הקמפיין. שאלה פתוחה היא כיצד המשתמשים בספוטיפיי יגיבו לתכנים שיווקיים בתוך תזרים העדכונים האישי שלהם, והאם באמת יבחרו להאזין לשירים המקודמים באופן זה, או יבחרו להתעלם.