ספוטפיי (Spotify) מנסה לייצב את יתרונה מול שירותי מוזיקה מתחרים עם עיצוב חדש שהוא לטענתה ״העדכון הגדול ביותר לאפליקציה אי-פעם״. בספוטיפיי מבטיחים חוויה דינמית שתעודד גילוי מוזיקה חדשה וחיבורי nשמעותי יותר בין האמנים והמעריצים.
בפועל, נראה שמדובר בעיצוב השואב לא מעט השראה מאפליקציות חברתיות כדוגמת TikTok ו-Instagram: מעין תזרים אינסופי של תמונות וסרטוני וידאו קצרים, המחליפים את המראה המוכר של עטיפות אלבומים להמלצות מוזיקה. התזרים החדש יוצג לאחר שבוחרים בסינון בין מוזיקה ופודקאסטים בעמוד הראשי של האפליקציה, שזוכה אף הוא לעדכון מינורי יותר כאשר חלקו העליון יישאר ללא שינוי, ואילו תחתיו יוצגו לעיתים המלצות בדמות סרטוני וידאו קצרים שיתנגנו באופן אוטומטי.
התזרים החדש יוצג גם בתוצאות החיפוש, ובצפייה ברשימות השמעה אוטומטיות כדוגמת Discover Weekly ו-Release Radar. בנוסף, הכריזה ספוטיפיי על תכונה חדשה בשם Smart Shuffle, שתנסה לרענן רשימות השמעה ישנות בשירים חדשים באותו הסגנון. כמו כן, מוסיפה ספוטיפיי תכונת ניגון אוטומטי גם לפוקדאסטים: בעת סיום האזנה לפודקאסט, תבחר האפליקציה באופן אוטומטי פרק נוסף באותו נושא או סגנון.
התכונות החדשות עושות את דרכן כעת למשתמשי הפרימיום של ספוטיפיי, ויופיעו עבור רובם במהלך הימים הקרובים. הכרזות אלו מצטרפות ל-DJ הבינה המלאכותית של החברה, שנותר בלעדי בינתיים ללקוחות בארצות הברית.