אם יש דבר שפגע בסוני יותר מהכל היא התקלה החמורה של רשת ה-PSN אשר הושבתה חודש ימים ויותר בשל פריצות חוזרות ונשנות. “אנחנו מאוד מתנצלים על שערוריית רשת ה-Playstation, ותודה שנשארתם איתנו” אמר ג'ק טרנטון, מנכ”ל ונשיא חטיבת הבידור של סוני בארה”ב.

פיל בחדר
“זוהי הפעם הראשונה שאנחנו באים לכנס ה-E3 כשיש פיל בחדר” (דבר שכולם מודעים לו אך איש לא ישוחח עליו, פיל וורוד), אמר טרנטון לפני שהתחיל בנאום ההתנצלות הכי ארוך בהיסטוריה של סוני. טרנטון מסר כי רוב השירותים חזרו לעבודה מלאה ברמה של 90 אחוזים לפני הפריצה וקרא למשתמשים שנטשו את החברה לחזור.

הפריצה גרמה לסוני הפסדים רבים כשעדיין התמונה לא ברורה במלואה לגבי הנזק הנגרם הן לסוני והן למשתמשים. פרטים חלקיים על כך שלא רק סיסמאות ופרטי גישה, אלא גם מספרי כרטיסי אשראי ופרטים אישיים של המשתמשים נגנבו.

כדי להחזיר את אמון הצרכנים החברה פיתחה מנגנון אבטחה חדש ודורש מהמשתמשים אף לעדכן את גרסת הקושחה של קונסולת המשחק שברשותם, אבל לא בטוח שזה מה שיסייע למשתמשים שנפגעו וכך הדבר משליך גם על קונסולת הדור הבא של סוני, ה-Vita שהוכרזה באותו האירוע.

וידאו: צפו בסוני מתנצלת באירוע ה-E3.

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.