בעוד שגוגל (Google) מדשדשת עם עדכון Wear OS 3, שוק השעונים ממשיך לגדול ורובו הגדול עדיין שייך לאפל (Apple), כך עולה מנתונים שהתפרסמו על ידי חברת המחקר Counterpoint.
לפי הדו”ח, השוק גדל ברבעון הראשון של 2022 ב-13% זאת בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אפל שמרה על המקום הראשון עם 36.1%, כשלאחריה סמסונג עם 10.1% המהווה צמיחה מרשימה של כ-46%, כאשר במקום השלישי היא וואווי עם 7.2% מהשוק.
גם שאומי (Xiaomi) האחראית על 5% מהשוק הציגה צמיחה מרשימה של 69% משנה לשנה. שאר החברות שמרו פחות או יותר על מקומן כמו גרמין (Garmin) ואמזפיט (Amazfit). היורדת הגדולה היא פיטביט (Fitbit) שכזכור נרכשה על ידי גוגל. היא ירדה מ-4.1% ל-2.7% וזה מייצג קצת יותר מ-50% ירידה במכירות.
מה שמציינים בחברה ואולי דיי ברור, הוא כי החברות הקטנות יותר נהנות ממכירות נאות בעיקר בזכות שעונים חכמים בטווח מחיר של 100 דולרים. בשנה האחרונה אמזפיט השיקה את סדרות GTR 3 ו-GTS 3, שאומי השיקה מספר שעונים חדשים וסמסונג את ה-Galaxy Watch 4.
בשנים הבאות שעונים ימכרו כמו טלפונים.
א. שוק השעונים החכמים
ב. זה לא כולל כמובן את רצועות הכושר
תוכן תודה, ונכון זה לא כולל רצועות כושר