בימים אלה מתקיימת בשנקר ‘נקודת מפגש’, תערוכת סוף השנה של בוגרי שנקר המאפשרת לקהל להיחשף לעבודות הגמר של בוגרי הפקולטות להנדסה ולראשונה בישראל לבוגרי תואר שני בעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים.
מדובר ב”אירועי סוף השנה של שנקר מאפשרים להכיר מקרוב את היוצרים, היזמים והאמנים של מחר ולהתרשם מיכולותיהם ומהישגיהם, כמו גם להתוודע למגמות ותהליכים עכשוויים של עולם העיצוב וההנדסה המקומיים והבינלאומיים.”, כך לפי הודעת המכללה.
בהצצה מוקדמת לאירוע אפשר להתרשם מהעבודות השונות של מחלקות: חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, חומרים פולימרים, הנדסת כימיה ועוד. אלו הציגו פרוייקטים במגוון נושאים החל משימוש ב-CRISPER למלחמה בתאי סרטן בלבלב של מחלקת הנדסה וכימיה ועד לשימושים יצירתיים בבינה מלאכותית כמו של מחלקת הנדסת תוכנה בה הציגו את DeepRacer, תוכנת למידת מכונה על גבי הענן של אמזון (Amazon) במודל למידה מתגמלת, המאפשר למכונית מירוץ ללמוד את תוואי המסלול ולהשלים הקפות בלי לסטות ממנו או פרוייקט AI Dungeon Master המאפשר לתקשר עם בינה מלאכותית בשפה טבעית וזו מתפקדת כ’שליט מבוך’ במשחק הלוח מבוכים ודרקונים.
השנה כאמור הוצגו גם העבודות של בוגרי תואר שני בפיתוח משחקים דיגיטליים והוצגו משחקים כמו: ‘להורג את כולם’ שבעזרת שימוש במציאות מדומה קורא תיגר על העיצוב המסורתי של משחקים בהם המטרה העיקרית היא הרג האוייבים או The UNDONE המאפשר בעזרת מציאות מדומה להציג את התהליכים וההתמודדות עם מצוקה נפשית בעידן ההטרדה ברשת.
התערוכה, נקודת מפגש, מתקיימת במחלקות העיצוב וההנדסה בבניין פרנק. זו פתוחה לקהל עד ה-29 ביולי בימים השבוע בשעות 10:00-22:00 וביום שישי בשעות 10:00-13:00 כאשר ניתן להירשם לסיורים מודרכים באתר.