יונג-הי האן (Jong-Hee Han), מנכ״ל סמסונג (Samsung), הקדיש מספר דקות מנאומו במהלך כינוס בעלי המניות השנתי של התאגיד בכדי להתנצל באופן רשמי על פרשת האטת האפליקציות שעוררה ביקורת רבה, ואף גרמה לאתר GeekBench להסיר את כל התוצאות הבדיקות של מכשירי ה-Galaxy S מארבע השנים האחרונות בשל חשש לחוסר אמינות.
״לא הערכנו נכונה את רצון המשתמשים״, אמר יונג הי-האן וקד קידת התנצלות במהלך נאומו. ״אנו נקשיב מעתה ללקוחות שלנו מקרוב, בכדי למנוע ממצב כזה להתרחש שוב״.
הפרשה, נזכיר, סובבת סביב רכיב בשם Game Optimizing Service או בקיצור GOS, שתפקידו לכאורה להבטיח ביצועים אופטימליים של מכשירי סמסונג. בפועל, בחרה סמסונג להאט באופן מכוון את ביצועיהן של למעלה מ-10,000 אפליקציות שונות בכדי לשמור על חיי הסוללה, אולם דאגה שאפליקציות לבדיקת ביצועים, כדוגמת Geekbench או 3DMark, לא יואטו.
כך נוצר מצב שבו תוכנות אלו הציגו נתוני ביצועים שאינם משקפים את תפקודו האמיתי של המכשיר בשימוש יום-יומי. מאז שנתגלה עניין זה, דאגה סמסונג להפיץ עדכון המבטל באופן מיידי את כל הגבלות הביצועים במכשירי סדרת ה-Galaxy S22 החדשה, לצד הגדרות שקופות ומפורטות יותר למשתמש שיוכל לבחור בעצמו האם לאפשר ל-GOS לבצע אופטימיזציה של ביצועי אפליקציות מסוימות לצורך שמירה על חיי הסוללה.
מה זו התנצלות ,להגיש תביעה ייצוגית שתמחק את סמסונג מהשטח הציבורי – נבלות !!!
קודם שסאני תשחרר עדכוני אבטחה שתקועים אצלה, מחודש ינואר לא שיחררו את העדכון החודשי
😆😂
ולמה הוא לא מתנצל על זה שמכריחים אותנו להיות עם המעבד הנחות שלהם, אקסינוס
הוא לא נחות,אך אינו מקום ראשון
מה עם מכשירים ישנים יותר? S21 ו s20?
קודם תחליף את ה שיומי שלך
חבל שהם הולכים בדרך של אפל
תמיד לדפוק את המשתמש