בחודש אוגוסט האחרון השיקה סמסונג (Samsung), בשיתוף פעולה עם האתר iFixit, את תכנית התיקון העצמי הרשמית למכשיריה. עם זאת היא כללה בתחילה רק דגמים וותיקים יחסית בסדרת ה-Galaxy S20 וה-S21. אבל הרשימה מתרחבת, ומעכשיו גם סדרת Galaxy S22 ברשימה, פחות משבועיים להשקת Galaxy S23.
בדומה לדגמים הקודמים שכבר כלולים בתוכנית, גם Galaxy S22 הוא לא מכשיר שתוכנן מראש כך שניתן יהיה לתקנו בקלות. לדוגמה, תהליך החלפת המסך בדגם ה-S22 המתואר בפירוט באתר מורכב מלא פחות מ-60 צעדים שונים שחייבים לבצע בדייקנות, זה אחר זה. בנוסף, מאחר והסוללה מוצמדת למקומה בדבק וקשה מאוד לפרק אותה מבלי לפגוע בה, סמסונג מניחה מראש שתהליך החלפת המסך יגרור גם החלפת סוללה ומוכרת את שני החלפים בחבילה אחת.
מנגד, עלות החלפים ב-iFixit זולה יחסית: החבילה האמורה הכוללת מסך וסוללה להחלפה מתומחרת ב-166.99 דולרים, וכוללת גם את כל הכלים הנדרשים לצורך פירוק המכשיר. כיסוי זכוכית אחורי מתומחר ב-66.99 דולרים, ואילו ערכה להחלפת חיבור ה-USB-C במכשיר מתומחרת אף היא ב-66.99 דולרים.
מעבר לטלפוני ה-Galaxy S22, הרחיבה סמסונג את התכונית כל שהיא תכיל שני ניידים בסדרת Galaxy Book: הדגם Galaxy Book Pro 15, ו-Pro 360. עלות החלפת מסך ב-Galaxy Book Pro 15 לדוגמה עומדת על 249.99 דולרים, וערכה להחלפת המקלדת תעלה 114.99 דולרים. בשני הדגמים, עלות החלפה עצמית של הסוללה נקבעה כ-79.99 דולרים.