אנשים אוהבים לעשות קניות ברשת. השנים האחרונות הוכיחו שגם בלי מבצעים כמו יום שישי השחור, יום הרווקים או כל מבצע אחר, אנשים אוהבים לחפש עסקאות טובות במגוון אתרים מעבר לים. אבל לא רק קונים יש הרבה, גם מוכרים – וההיסטוריה הוכיחה שלפעמים צריך להיזהר בעת שמבצעים רכישות באינטרנט.
תוסף חינמי לדפדפנים בשם Safe Deal ינסה לעזור לכם להימנע מהונאות, ואיבוד הכסף שלכם, בעיקר בתקופות חודשי הקניות בהם מבצעים מזנקים מכל המקומות. הוא פועל באתרים אמזון (Amazon), איביי (eBay) ועליאקספרס (Aliexpress) והוא מנסה באמצעות שימוש בכלי בינה מלאכותית לסייע לקונים למצוא את הרוכשים שבטוח לרכוש מהם, וגם לסייע לבצע עסקה טובה.
התוסף פועל בשתי דרכים כדי לעזור לרוכש, ובשתי הדרכים אלמנט גרפי בדמות מעטפת בצבע ירוק, צהוב או אדום מסייע להחליט האם כדאי לבצע רכישה מאותו מוכר או לא. הדרך הראשונה היא שמבצעים חיפוש אחר מוצר מסוים. Safe Deal מפעיל את מנוע הבינה המלאכותית שלו כדי לבדוק את החנויות שמופיעות בדף תוצאות החיפוש, וכדי להראות למשתמש אלו מוכרים נחשבים לאמינים יותר או פחות. הדרך השנייה היא כשנכסים לדף מוצר כלשהו בחנות מסוימת, אז מופיעה תיבה עם פירוט רב יותר לגבי המוכר, ועד כמה האמינות שלו גבוהה, או לא, כאמור.
מעבר לתיבה שמציגה את רמת האמינות של המוכר מוצגים בעליאקספרס ובאמזון גם גרף השתנות של מחיר המוצר. בעליאקספרס אפשר גם לראות סקירה מהירה של התגובות של אלו שכבר רכשו את המוצר – ומומלץ לקרוא.
Safe Deal, או ‘עסקה בטוחה’, זמין כעת להורדה עבור רוב הדפדפנים המובילים בשוק, וזה אומר Chrome, דפדפנים אחרים שפועלים על המנוע של Chromium כמו ש-Edge וגם Opera בתמונה, ויש גם גרסה המיועדת ל-Firefox.
לא צריך לעשות הרבה כדי להוסיף את Safe Deal לדפדפן: פשוט להיכנס לאתר, לגלול עד למטה ולהוריד את התוסף המתאים לדפדפן, וזה כאמור בחינם.
הכתבה נכתבה בשיתוף Safe Deal
גוגל תרכוש את החברה בקילר רעיון במחיר נמוך נגד בינג וChatGPT גם לאתרים בתשלום גבוה לכל אתר ו% מהמחירות להכפלת הנפח מחירות.
מי שרוצה לחסוך באלי תמיד לקנות עם חשבון חדש, או לפחות למחוק את החשבון ולפתוח אותו מחדש, זה נותן חיסכון של בין 10 ל-20 ש”ח למוצר, ומי שצריך הוכחה שיכנס למוצר באלי לפני שהוא מתחבר, ואחרי, ויראה את ההבדל במחיר.
תשמע זה נכון שהקנייה הראשונה של אלי אקספרסס מקנה הנחה גבוהה יותר בגלל ההנעה לפעולה שהם רוצים שהלקוחות המתחילים יעשו וזה קנייה.
אבל מרבית האנשים לא יבזבזו את הזמן שלהם ויפתחו חשבון חדש כל פעם עבור כל קנייה שלהם, זה פשוט לא פרודוקטיבי.