מנכ״ל וואן פלוס פיט לאו (Pete Lau), התראיין בעקבות ההכרזה על שיתוף הפעולה הבלעדי של היצרנית עם מותג הרכב מקאלרן. בראיון למגזין PCMag חשף כי הדגם האחרון אותו השיקה החברה, ה-OnePlus 6T, רשם זינוק אדיר של לא פחות מ-249 אחוזים במכירותיו לעומת קודמו. ל-6T מספר יתרונות טכנולוגיים ברורים על פני ה-OnePlus 6, בהם סורק טביעות אצבע המוטמע במסך ומגרעת קטנה ואלגנטית יותר, אולם סביר להניח כי עיקר הצמיחה במכירות היא הודות לשיתוף הפעולה של וואן פלוס עם רשת הסלולר האמריקנית T-Mobile – הפעם הראשונה שבה מכשיר מתוצרת החברה נמכר דרך רשת סלולר, ולא רק באופן ישיר כדגם פתוח (Unlocked).
עוד חשף פיט כי דגם ראשון מתוצרת החברה שיוכל להתחבר לרשתות סלולר מהדור החמישי יושק לפני סוף חודש מאי 2019. בשלב זה, לא מצפים בוואן פלוס למכירות גבוהות במיוחד או רווחים נאים הודות לדגם זה, והמטרה היחידה – כפי שמודה המנכ״ל בעצמו – היא להיות בין הראשונים בשוק עם הטכנולוגיה החדשה. מעבר לתדמית החיובית של חברה חדשנית, מהנדסי וואן פלוס class=”s1″>יספיקו לצבור ניסיון בשלב מוקדם יחסית בפריסת רשתות הדור החמישי בסלולר, וכך להתקדם במהירות לדגמים אמינים ומוצלחים יותר.
למעשה, וואן פלוס מתכוונת לתמחר את דגם הדור החמישי הראשון שלה במחיר עלות, או כפי שהגדיר זאת פיט לאו, ״ללא מחשבה על רווח״. הצהרה זו אינה מעידה על כך שמכשיר זה יהיה זול במיוחד, שכן בעבר כבר הצהיר פיט כי מחירו צפוי לעלות כ-300 דולרים יותר מדגמי דור רביעי מקבילים. אלא שעלויות הרכיבים הגבוהות צפויות להותיר את וואן פלוס, גם במחיר זה, ללא רווח על מכירת המכשיר.
התשובה – שיאומי ” יס ווי כן” די את הצרכן לקמבן…