NVIDIA ואמדוקס הודיעו היום על שיתוף פעולה במודלי שפה גדולים (LLM) על מנת להאיץ אימוץ יישומים ושירותים המבוססים על בינה מלאכותית יוצרת בתעשיות הטלקום והמדיה, שהיקפה עומד על 1.7 טריליון דולר.
החברות יאפשרו התאמה של מודלי LLM ארגוניים הפועלים על תשתית מחשוב מואץ של אנבידיה, כחלק ממערך התוכנה Amdocs amAIz framework. שיתוף הפעולה יאפשר לספקי שירותי תקשורת להטמיע ביעילות יישומי בינה מלאכותית יוצרת לאורכו ורוחבו של הארגון, החל מחוויית הלקוח ועד אספקת השירות.
אמדוקס תשתמש בפלטפורמת מחשוב-העל NVIDIA DGX Cloud לבינה מלאכותית ובפלטפורמת התוכנה NVIDIA AI Enterprise כדי להגמיש את ההטעמה ולסייע לספקי השירותים להשתמש בבינה מלאכותית יוצרת בפשטות ובטיחות. שיתוף הפעולה מצטרף לשותפות עם מיקרוסופט עליה הודיעה אמדוקס. כך, ספקי שירותי תקשורת וחברות מדיה יוכלו לאמץ את היישומים הללו בסביבות מאובטחות ואמינות, הן בענן והן On-Prem.
יכולות חדשות אלה יכללו את NVIDIA NeMo לפיתוח מודלי LLM מותאמים לצרכי הלקוחות, וכן תכונות ההגנה של NVIDIA NeMo Guardrail, כך שספקי השירותים יוכלו לקבל ביצועים משופרים תוך ניצול משאבים אופטימלי וגמישות לצורך הרחבת הפעילות בעת הצורך.
“אנבידיה ואמדוקס חוברות יחד כדי להציע פלטפורמה והצעת ערך ייחודיות”, אמר שוקי שפר, נשיא ומנכ”ל אמדוקס. “על ידי שילוב תשתית הבינה המלאכותית, התוכנה והאקוסיסטם פורצי הדרך של אנבידיה, יחד עם סביבת amAlz של אמדוקס, אנו מאמינים שיש לנו הצעת ערך ללא תחרות המטיבה עם לקוחותינו וצופה פני עתיד”.
“ארגונים ממגוון רחב של ענפים מחפשים ותעשיות את הדרך המהירה והבטוחה ביותר להטמיע יכולות בינה מלאכותית יוצרת לטובת הגברת הפרודקטיביות, אמר ג’נסן הואנג, מייסד ומנכ”ל NVIDIA. “שיתוף הפעולה שלנו עם אמדוקס יעזור להטמיע סייענים וירטואליים אוטומטיים המותאמים לצרכיהם, לייעל פעילות במוקדי שירות לקוחות ותהליכים נוספים עבור מיליארדי הלקוחות שלהם, ולסייע לתעשייה הזו לנתח וליעל את פעילותה”.
לאמדוקס יש למעלה מ-350 לקוחות מובילים בתחומי התקשורת והמדיה בעולם, כולל 27 מתוך 30 ספקי השירות הגדולים ביותר[2], והיא אחראית למעל 1.7 מיליארד תהליכי דיגיטליים ביום והשפעה על מעל 3 מיליארד אנשים.
NVIDIA ואמדוקס בוחנות מספר אפיקי שימוש בבינה מלאכותית יוצרת כדי לפשט ולשפר תהליכים תפעוליים באופן מאובטח, חסכוני תוך הבטחת יכולות עוצמתיות של בינה מלאכותית יוצרת. השימושים הראשוניים כוללים שירות לקוחות, לרבות האצה במתן מענה לפניות לקוחות על ידי שליפת מידע ממערכות הנתונים של החברה. בתחום הרשת, החברות בוחנות דרכים ליצור פתרונות המסייעים בהתמודדות עם בעיות כיסוי רשת, ביצועים בזמן אמת ותאימות בין מוצרים ושירותים.
הודעה לעיתונות