עם כניסתה של נוקיה ל-Windows Phone היא מרגישה כי היא חוזרת לשחק במגרש של הגדולים, ולקראת השקת ה-Lumia 900 בארה”ב, היא משיקה קמפיין “Smartphone Beta Test” המכוון ישירות, איך לא, לאפל ומכשיר האייפון.

באתר שנפתח במיוחד אין למעשה כל זכר להימצאותה של נוקיה מאחורי הקמפיין, אך כבר נמצאו עדויות לכך בקוד המקור. באתר מוצג שעון הסופר לאחור עד ה-6 לאפריל, הזמן עד שנוקיה “תגאל” את המשתמש מהסמארטפון בטא שהוא משתמש בו, אז בתאריך זה היא תשיק את ה-Lumia 900. הקשר לאייפון כמובן אינו ישיר, אלא מוצג בצורה עקיפה וסאטירית, כך ניתן למצוא סרטון שצוחק על “אחיזת המוות” (ע"ע Anntenagate) המציג עובדי אפל לכאורה המתווכחים כייצד יש להחזיק את המכשיר. סרטון נוסף שצולם לכאורה ב-2007 (השקת האייפון) מוצגים שוב העובדים כשאחד מהם מתלונן על כך שהמכשיר עדין מאוד ונשבר בקלות ואחר אומר כי זה טוב לעסקים: “אם המכשיר נשבר, הם הבטיחו לנו מכירה נוספת”.

אמנם היא עדיין במקום הראשון בשוק הסלולר, ואין ויכוח על איכות המכשירים, אך קשה לדמיין כיצד נוקיה תצליח באמת להגיע לרב מכר כמו זה של אפל ועוד יותר כשהיא לא בולטת כלל בשוק הסמארטפונים. ועל זה נאמר, ניסיון יפה, אבל לא מספיק.

וידאו: איך לאחוז במכשיר נכון?

וידאו: מכשיר שביר? יותר מכירות!

וידאו: לא רואים במסך באור שמש? שייכנסו פנימה!

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.