נטפליקס (Netflix) הודיעה בחודש שעבר על מנוי משולב פרסומות בעלות של 6.99 דולר בחודש ובסוף השבוע האחרון היא גם השיקה אותו רשמית בארה”ב.
המנוי כזכור מציע חסכון של שלושה דולרים בחודש ממחירו של מהמנוי הבסיסי הקיים, כאשר החבילה החדשה המכונה “Basic with ads” (בסיסי עם פרסומות) תכלול בממוצע 4 עד 5 דקות של פרסומות בכל שעה, וגם הספרייה לא תכיל את כלל התכנים שיש לנטפליקס בכל מדינה עקב בעיות רישוי. הרזולוציה המקסימלית תישאר על 720p כפי שהיא עם התוכנית הבסיסית ללא פרסומות ומוגבלת לשימוש על מכשיר צפייה אחד, אך לא תתאפשר להוריד תוכניות לצפייה במצב לא מקוון.
מעבר לכך, עם ההשקה התגלו מגבלות נוספות. כך מנויים לשירות זה לא יוכלו להפעיל את אפליקציית נטפליקס על Apple TV ואפילו לא מזרימי מדיה מבוססי Google TV. גם מי שינסה להתחבר לחשבון מהמחשב יגלה כי כניסה מהדפדפן חסומה וגם אפליקציה ל-Windows לא תעבוד. אז מה כן? אפליקציות למכשירים הניידים מבוססי אנדרואיד ו-iOS וגם הטאבלטים.
בינתיים נטפליקס גם פועלת לצורך הגבלת שיתוף החשבונות. בין היתר היא השיקה יכולת להעברת פרופילים בין חשבונות כך שהיסטוריית הצפייה ורשימות המועדפים יוכלו לעבור בין חשבון לחשבון. לפי הדיווחים היא תתחיל לגבות תשלומים נוספים עבור כל משתמש בחשבון שאינו כלול באותה מסגרת משק בית כבר החל משנה הבאה.