הגישה של נטפליקס (Netflix) פשוטה וברורה: משלמים על מנוי ובתמורה מקבלים תכנים רבים, איכותיים יותר או פחות, ללא הפרעות. אולם מתברר כי מי שהביאה את מהפכת הצפייה הישירה מתחילה לשנות גישה – ובוחנת הצגת פרסומות.
ביממה האחרונה משתמשים בארה”ב מתלוננים על כך שנטפליקס מציגה פרסומות במעבר בין פרקים. נכון לעכשיו מדובר בפרומואים לתוכניות טלוויזיה אחרות הזמינות בפלטפורמה, עם אפשרות לנגן את הפרק או להוסיף אותו לרשימה האישית. לרוב מדובר בהמלצות לסדרות שרוב המשתמשים כלל אינם צופים ואינם מעוניינים לצפות, מה שהופך את הדבר למציק עוד יותר וחלק מהמשתמשים אף טענו כי מדובר בצעד פוגעני.
https://twitter.com/libbycwatson/status/1030507925490556929
.@netflix make it stop! Make the ads after a show I watch stop!!!
— Frank Remley (@FrankRemley) August 17, 2018
בתגובה של החברה ל-TechCrunch נטען כי “אנו עורכים מאות בדיקות מדי שנה כדי שנוכל להבין טוב יותר מה מסייע למשתמשים בקלות רבה יותר למצוא משהו נהדר לצפות בו. אנו מבצעים ניסויים על סמך המלצות מותאמות אישית להצגות וסרטים בשירות או בקרוב, וממשיכים ללמוד מה המשתמשים רוצים.
ככל הנראה מדובר בניסוי מוגבל ובחברה מדגישים כי למשתמש ניתנת האפשרות לדגל על הפרסומת בכל זמן. אבל לא כולם רואים זאת כך ומתבוננים לעבר העתיד שבו נטפליקס תחליט כי במקום פרומואים לסדרות היא תציג פרסומות מסחריות ומכירה של שטחי פרסום, מה שישנה את כללי המשחק.
בטח ישנה את כללי המשחק, נטפליקס יסגרו את הבאסטה. ב-2019 דיסני תשיק את השירות שלה שצפוי להשתוות לנטפליקס במקרה הטוב. כל התכנים של Disney, abc, Marvel, LucasFilm, Hulu, HBO, ואם דיסני יתמזגו עם פוקס אז גם Fox, Fox News, FX, וכל הסרטים והכותרים של Fox 20th(/21th) Century יהיו בלעדיות בשירות של דיסני, מה שאומר שלנטפליקס יישארו בעיקר סדרות מקור וקצת NBC. מוזר שנטפליקס כל כך בטוחים בעצמם.
בינתיים אהבתי את התכנים שלהם ביחס למחיר של 30-40 ש”ח בחודש. אם יהיו מעט פרסומות (נניח ,מינון שלא משתנה ויהיה נניח פרסומת ליום או משהו ) זה סביר. אבל אם יתחילו אם מעט וכל הזמן יגדילו ו’ימרחו’ את הצופים. אז זה הזמן להתנתק . עד שיבינו שהם כבר לא ‘טובים’ בשבילנו.
שקר מוחלט! הם בוחנים הכנסת טריילרים לסדרות מומלצות בין פרקים, ובכל שלב משתמשים יכולים לדלג על הטריילר
“We are testing whether surfacing recommendations between episodes helps members discover stories they will enjoy faster,” Netflix (NFLX) explained in a statement on Friday. “It is important to note that a member is able to skip a video preview at anytime if they are not interested.”
וזה בדיוק מה שכתוב
במקרה כזה – פשוט מתנתקים מהם.
תוך 2 דקות הם יפסיקו עם זה.
למרות שזה יהיה מעצבן אני עדיין אני מסכים לשלם בישביל התמורה שהם נותנים אני מוכן לסבול כמה פרסומות אבל לא במינון מטורף(…קשת…אהם..)
כל עוד ייתנו את האפשרות לבטל זאת בהגדרות זה בסדר.
לא נראה לי שהמפרסמים יתנו לזה לקרות אחרת למה שהם יפרסמו בנטפליקס ?
בטוח יהיה שרק אחרי 5 שניות יתנו לדלג על הפרסומת
או שיעשו פרסומת של 5 שניות שלא תוכל לדלג עליה בדומה ליוטיוב
בכל מקרה אני חושב שזה חוצפה מצד נטפליקס לעשות פרסומות בכלל
אנחנו משלמים כל חודש ומצפים לצפות בסדרות וסרטים בלי פרסומות כמו שהבטיחו לנו מהתחלה למה שגם נשלם וגם נקבל פרסומות זה אבסורד ושובר את מה שמקובל כיום שכל שירות כזה אפילו באפליקציות שאתה משלם אתה לא מקבל פרסומות…
פה יקרה מצב שאתה משלם ועדיין מקבל פרסומות !!!