הגישה של נטפליקס (Netflix) פשוטה וברורה: משלמים על מנוי ובתמורה מקבלים תכנים רבים, איכותיים יותר או פחות, ללא הפרעות. אולם מתברר כי מי שהביאה את מהפכת הצפייה הישירה מתחילה לשנות גישה – ובוחנת הצגת פרסומות.

ביממה האחרונה משתמשים בארה"ב מתלוננים על כך שנטפליקס מציגה פרסומות במעבר בין פרקים. נכון לעכשיו מדובר בפרומואים לתוכניות טלוויזיה אחרות הזמינות בפלטפורמה, עם אפשרות לנגן את הפרק או להוסיף אותו לרשימה האישית. לרוב מדובר בהמלצות לסדרות שרוב המשתמשים כלל אינם צופים ואינם מעוניינים לצפות, מה שהופך את הדבר למציק עוד יותר וחלק מהמשתמשים אף טענו כי מדובר בצעד פוגעני.

בתגובה של החברה ל-TechCrunch נטען כי "אנו עורכים מאות בדיקות מדי שנה כדי שנוכל להבין טוב יותר מה מסייע למשתמשים בקלות רבה יותר למצוא משהו נהדר לצפות בו. אנו מבצעים ניסויים על סמך המלצות מותאמות אישית להצגות וסרטים בשירות או בקרוב, וממשיכים ללמוד מה המשתמשים רוצים".

ככל הנראה מדובר בניסוי מוגבל ובחברה מדגישים כי למשתמש ניתנת האפשרות לדגל על הפרסומת בכל זמן. אבל לא כולם רואים זאת כך ומתבוננים לעבר העתיד שבו נטפליקס תחליט כי במקום פרומואים לסדרות היא תציג פרסומות מסחריות ומכירה של שטחי פרסום, מה שישנה את כללי המשחק.

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.