המכירות הראשוניות של Vision Pro, משקפי המציאות המעושרת החדשים של אפל (Apple), אולי הפתיעו חלק מהאנליסטים לאחר שחצו את קו ה-150,000 הזמנות, אבל כזכור אחד הדברים שהמזמינים של המשקפיים הללו לא יוכלו לעשות עמן זה לראות את ההזרמות של נטפליקס (Netflix) באמצעות אפליקציה ייעודית – ומעבר.
בחלק מהאתרים מיהרו להעריך שמדובר בסוג של ‘נקמה’ באפל, בגלל מדיניות הגן הסגור של חנויות האפליקציות שלה והעלויות שהיא גובה מהחברות הגדולות, אבל לפחות במקרה של נטפליקס הסביר מנכ”ל החברה, גרג פיטרס, כי מדובר בהחלטה פרקטית בלבד. הוא גם ציין כי חברה לא סוגרת את הדלת לגבי אפשרות עתידית שכן תהיה אפליקציה ייעודית – אם מספר המשתמשים יהיה מספיק כדי להפוך את המוצר למשהו שאינו נישתי.
“אנחנו צריכים להיות זהירים כדי לוודא שאנחנו לא משקיעים במקומות שלא באמת מניבים תשואה, והייתי אומר שנראה לאן הדברים הולכים עם Vision Pro”, הגיב פיטרס. “אנחנו תמיד בדיונים עם אפל כדי לנסות להבין את זה, אבל כרגע, המכשיר הוא כל כך משני שהוא לא ממש רלוונטי לרוב החברים שלנו”.
הרוכשים של Vision Pro יוכלו כמובן להשתמש בדפדפן ה-Safari המובנה כדי לגשת לאתר של נטפליקס ולצפות בתכנים, בדיוק כמו שהוא יוכלו לעשות זאת עם YouTube ו-Spotify שגם בינתיים לא מתכוונות להציג אפליקציה ייעודית.
לא מאמין גם באפל
מחיר שערוריתי למוצר ברמת פיתוח
ולא בהיר מספיק
לסמסונג יש משקף דומה רק בהיר יותר ואיכותי יותר
וגם זה לא הייתי קונה עדיין
מה הרזולוציה של המסכים? הנה כבר ההשוואה שלך שגויה.