השאלה המרכזית בכל הנוגע ל-Vision Pro, משקפי המציאות המדומה של אפל (Apple) שיגיעו לחנויות בארצות הברית בחודש הבא, היא מה בעצם אמורים הרוכשים לעשות איתן. תשובה אחת שאותה מציעה החברה היא מגוון רחב של תכני וידאו, שמרביתו איננו קיים אצל אף אחד מהמתחרים. אפל פרסמה רשימה של אפליקציות ותכנים שאמורים להיות זמינים ל-Vision Pro כבר ביום ההשקה, והיא לא קצרה – אם כי יש גם כמה היעדרויות בולטות.
בראש הרשימה נמצאים תכני הוידאו של אפל עצמה, כמובן במסגרת של השירות Apple TV, ורוכשי ה-Vision Pro יהנו מגישה למספר הפקות וידאו תלת-ממדיות שצולמו במיוחד עבור המשקפיים, בהן סדרת טבע בשם Wild Life ותיעוד ההכנות להופעה של הזמרת אלישה קיז. השותפה הבכירה דיסני (Disney) תציע את אפליקציית דיסני פלוס, עם סרטים נבחרים לצפייה בתלת-מימד.
אפליקציות נוספות שיהיו זמינות ביום ההשקה הן זו של אמזון פריים (Amazon Prime), קראנצ׳י רול (Crunchyroll), דיסקברי (Discovery), פרמאונט (+Paramount), פיקוק (Peacock), ערוץ הספורט ESPN, ליגת הכדורגל MLS ועוד מנויים לענפי ספורט שונים, כמו גם אפליקציה רשמית לרשת החברתית טיקטוק (TikTok). באפל מזכירים כי בנוסף לכל זה, יש גם שירותים שאומנם לא תהיה להם אפליקציה רשמית ל-Vision Pro, אך ניתן יהיה לצפות בתכניהם דרך דפדפן ה-Safari המובנה.
ומי לא ברשימה? נטפליקס (Netflix) כמובן, שבינתיים נראה שאינה ממהרת להמר על הפלטפורמה החדשה. הסבר נוסף הוא שנטפליקס היא זה מכבר חברה גלובלית שאינה ממוקדת בשוק האמריקאי, ואילו Vision Pro בינתיים יגיעו לחנויות בארצות הברית בלבד, כאשר מדינות נוספות צפויות להצטרף לרשימה רק מאוחר יותר השנה.